hallo allemaal, heb een vraag mischien is het een gekke vraag maar ik wil het toch graag weten. als je zwanger wilt raken en je hebt sex met je partner moet je dan in de missionaris positie zijn dus vrouw onder man boven of maakt dat helemaal niet uit als de man maar klaar komt. ik wil heel graag reacties horen.groetjes
@MijnKleine: Hahaha wat zijn we lekker gevat vandaag.... Wij hebben het allebei gedaan en volgens mij maakt het inderdaad niet veel uit.
je hebt een speciaal bed nodig, vraag maar eens aan de gyn of je dit kan lenen, weet je wel met zo'n steunen! Tja anders gaat het echt niet hoor. de huur is vrij duur maja je moet wat!
er gaan allerlei van dit soort bla bla verhalen rond en sommige zweren bij hoog en alag dat hun houding dé houding is. ik hou het op een combi van het juiste moment en geluk. niet meer en niet minder. en hoe je dat dan ook wil doen voor mijn part op zijn kop dat maakt volgens mij helemaal niks uit allemaal.
ja klopt! die hebben wij ook geleend, kan met een verwijsbrief van je vk of gyn bij de thuiszorg! ik was gelijk zwanger
heb ik na die tijd gedaan 8) eerst dat bed lenen en daarna op je hoofd gaan staan, je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben
He anniek, ik weet niet bij welke zorgverzekeraar jij zit, maar wij kregen bijna het volledige bedrag vergoed. Dacht nog even een tip er tegenaan gooien. Maar misschien wist je het al.