Nog een keer 40 weken hetzelfde? Hoeveel kids heb je nu en hoe dacht je erover tijdens je vorige zwangerschappen? Of hoe denk je nu over de toekomst nu je zwanger bent of bent geweest?
Dit is mijn 2e zwangerschap, heb een zoontje van 18 maanden. Vind het op de eerste weken na weer heerlijk om zwanger te zijn. Weet natuurlijk niet hoe de rest gaat verlopen, maar mijn vorige zwangerschap was best relaxed, iets te lang (42 weken) maar verder prima.
Ik ben nu zwanger van mijn derde kindje! Toen ik bevallen was van mijn eerste wist ik meteen dat ik dit nog een keer wou meemaken!zo'n wonder! Na een jaar werd ons 2de kindje geboren, toen heb ik het wel kunnen afsluiten..Maar de natuur besliste anders want ik werd na 4 maanden door de pil heen zwanger van ons derde kindje! Maar dit zal wel mijn laatste zwangerschap zijn (hierna en andere vorm van anticonceptie) dus ik geniet dubbelop! gek idee vind ik het wel! Want we wouden ooit wel een derde kindje maar dat ooit kwam opeens wel heel vlug!
Zwanger van de eerste, maar wil cker wel een 2de! Heb opzich een hele makkelijke zwangerschap gehad, behalve dat ik veel moe was en nu de laatste weekjes veel last heb van me rug, zou ik et zo weer doen! Heb verder geen last gehad van misselijkheid of iets & heel af en toe een beetje last van maagzuur, maar voor de rest gaat het mij best makkelijk af.. Hopelijk bij de 2de als die komt ook hihi..
Ik wilde altijd 4 kinderen, maar ik ben er achter dat ik zwanger zijn niet zoveel aan vind. Dus misschien nog wel een tweede keer, omdat we dan nog een tweede kindje willen. Maar meer dan dat zal het ook niet worden. Maar misschien denk ik er ooit nog eens anders over.
Mijn man en ik weten trouwens nog niet of we hierna als alles goed gaat nog een kindje zouden willen. Ik vind het zwanger zijn op zich wel geweldig. Heb wel de gebruikelijke kwaaltjes, moe, maagzuur, rugpijn etc, maar dat vind ik niet zo erg. Vind het zo bijzonder om zo'n kindje te voelen in je buik. Kan niet wachten tot ik het weer kan voelen.
eerst even de bevalling afwachten nee een tweede zit er voor ons waarschijnlijk niet in, maar we zijn dubbel zo dankbaar met deze zwangerschap en hopelijk gezond kindje!
Haha, goeie vraag weer van jou! Ik wil, als het allemaal nog kan, wel meer dan 1 kindje. Maar dat zwanger zijn vind ik tot nu toe maar zo-zo. Begint nu wel beter te worden hoor, maar ben er niet van in extase/roze wolk/enz. Maar voor het kindje dat in de buik zit graag nog eentje erbij en ook niet te lang ertussen indien mogelijk.
ik ben nu zwanger van de 1e, en bijna 4 weken over de helft, maar een 2de sluit ik toch nog niet uit, terwijl ik me de eerste weken zooooo beroerd voelde dat ik meteen zei: dit nooooit weer hihihi ik vind het nu toch wel heel speciaal en mooi en lekker en fijn ondanks de vermoeidheid! Of er een tweede komt weet ik niet, de toekomst zal het uitwijzen, dus ik geniet nu maar dubbelop van deze eerste!
Ik ben net bevallen van mijn tweede kindje en ik zou wel graag weer een derde willen. Alleen is het bij ons moeilijk omdat een zwangerschap grote risico's voor mijn gezondheid met zich meebrengt. Willen we het noodlot wel voor een derde keer tarten? Sowieso zullen we nog een jaar of vier wachten als we toch besluiten voor een derde kind te gaan.
Ik wilde altijd 2 kindjes misschien zelfs wel 3 maar nu ik zwanger ben weet ik niet eens of ik wel een tweede wil... Vindt het allemaal niet geweldig 9 maanden op een roze wolk is voor mij niet weg gelegd volgens mij... Ligt er ook aan dat ik tot nu toe echt geen geweldige zwangerschap heb gehad... Alleen maar misselijk en spugen... vrees dat ik het gewoon die 9 maanden lang ga houden... Na mijn zwangerschap wil ik zeker eerst een paar jaar herstellen en dan zien we wel verder... Ben gelukkig ook nog niet zo oud haha
Ik wil zeker wel een tweede maar ben ook wel blij als ik even niet zwanger ben. Het heeft even geduurd voordat ik zwanger werd en ik zit nu steeds met veel angst of het wel goed gaat. Heb nu dus niet zoiets van 'oowww dat doe ik zo weer' maar wil zeker meer kinderen, maar alles op z'n tijd haha Misschien wil ik straks wel weer gelijk hoor
Ik wilde altijd 2 of 4 kinderen, en mijn man vindt 4 te veel. Zeker een tweede, daar vind ik het te mooi voor, maar 4 keer zo'n vermoeiende en spannende periode... Tot nu toe vind ik het allemaal prima te doen en het gaat ook hartstikke snel, maar het is wel vermoeiend..
Ik vind het niet altijd euk om zwanger te zijn en ook die roze wolk is er niet echt. Ik ben heel dankbaarom zwanger te mogen zijn. Maar ha het zoveel leuker voorgesteld. Als ze trapt en ik contact met haar heb geniet ik volop en vind ik het zeer bijzonder. Maar we hebben altijd gezegd dat we er graag 2 of 3 willen. En omdat we een tweede zouden willen zou ik weer zwanger willen zijn.
Vond op het moment dat ik zwanger was er niet zoveel aan. Maar moet zeggen dat ik zo'n klein wondertje in mijn buik toch best mis, dat intieme 'wij tweetjes tegen de rest van de wereld' gevoel. Had niet zoveel klachten in mijn zwangerschap, ik was alleen continue moe en dat stond me echt tegen.
Ik vond het erg fijn om zwanger te zijn, en zou het ook absoluut nog een keertje mee willen maken, maar dan onder wat gunstigere omstandigheden. Vlak nadat ik zwanger was geworden bleek m'n vader namelijk ongeneeslijk ziek te zijn, en een maand voor de geboorte is hij overleden. Dat maakte m'n zwangerschap natuurlijk ontzettend verdrietig. Maar verder heb ik er echt van genoten, had helemaal geen klachten. Alleen af en toe last van wat maagzuur, maar that's it. Had ook een heel mooi buikje, waar ik best wel een beetje trots op was. En als ik haar voelde schoppen was dat natuurlijk ook heel fijn en leuk. Ook de bevalling ging prima. Als een tweede zwangerschap lichamelijk ook zo goed gaat teken ik ervoor hoor!
dit is mijn eerste en hier wil ik het zekers bij houden! ik zie mezelf niet rond lopen in de supermarkt met 1kind in het karretje en andere naast je aan de hand die er continu vandoor gaat. klinkt dramatisch maar zo zie ik het voor me haha ook weer die maanden lang misselijk zijn, die onzekerheid continu tijdens de zwangerschap. Heb er tot nu toe ook nog niet écht van kunnen genieten. ik ben met 1 kindje straks ook super gelukkig en kan ik mooi al mijn aandacht aan de kleine geven. 2 kinderen moet er eingelijk niet aan denken. ben je net van de luiers en flesjes af, komt er nog eentje en kan je weer van voor af aan beginnen. die slapeloze nachten nee moet er eigenlijk niet aan denken. Straks genieten we van de baby tijd die we hebben als onze jongen geboren is, en ik wil ook gewoon van mijn relatie met mijn vriend genieten zonder dat we continu om de 2 kids moeten denken. Extra kosten voor weekendje weg, extra kosten voor dagje dierentuin, extra kosten voor nog een bed en nog meer speelgoed. Het klinkt misschien nu net alsof ik totaal niet op ons kindje zit te wachten maar 1 vind ik echt genoeg en wil dan ook voor de volle 100% zijn voor de kleine én voor mijn vriend. Denk dat een 2de te veel voor zowiezo mij gaat worden. Dit is een groot risico voor mijn gezondheid want ben al 8jaar rugpatient. Eerst ook maar eens deze zwangerschap én bevalling afwachten Begrijp mij niet verkeerd want ik kan niet wachten tot ons klein wondertje er is!
Oh ja, na mijn 1e zwangerschaop wilde ik zeker nog een keer, maar nu weet ik niet of ik wel nog een keer wil Voel me deze keer minder goed dan bij mijn 1e zwangerschap en ik vind 2 kindjes wel goed eigenlijk, mijn vriend wil er graag 4.