Vind je ook geen zeur. Als jij dat niet wil, is het zou je zeggen duidelijk. Ze horen zich toch ook aan dat schriftje te houden? net zo goed is je kind allergisch ergens voor ofzo. zeker bellen of zeggen groetjes
jij bent zijn moeder en jij beslist over je kind maar mischien een rare vraag... roosvicee is gezond voor die kleintjes. ik geef mijn kind ook roovicee. er zitten veel vitamine is dus waarom maak je je dan zo druk om.....
Ik sluit me hier volledig bij aan, jullie als ouders horen te bepalen wat hij wel of niet mag krijgen op het kdv! Het gaat daarbij niet om het feit of Roosvicee nu beter is dan diksap of niet, het gaat om het feit dat jullie bepalen en niet het kdv. En als ze hem iets willen geven, laten ze dan op zijn minst (vooraf!) vragen of jullie het daarmee eens zijn. De leidster van het kdv waar Daan heengaat las in zijn schriftje dat hij voor het eerst yoghurt en brood had gekregen, en kwam prompt daarop met de vraag of ze hem dat ook mochten geven. Kijk, dat vind ik netjes! Groetjes, Wendy
Dan zou ik het nog netter vinden als ze het eerst vroeg, voordat ze het gaf...... Misschien vind je als moeder het ook leuk om zulke dingen voor het eerst zelf te geven. Ben blij dat Steven niet naar z'n dagverblijf ga als ik dat soms hoor gaan m'n haren overeind staan, is echt niks voor mij- ik zeg er zo wat van.
Je bent geen zeur hoor,mijn oudste is net 3 en ik heb altijd mezelf en dochter moeten verdedigen waarom ze GEEN snoep,koek of andere zoetigheden mocht van ons.Oh is ze ziek dan,was ook vaak het antwoord.Nee,we willen het gewoon niet.Oh is dat het, om dan vervolgens soms toch nog wat te geven! En ons dan ook nog verontwaardigt aankijken,waar we wel niet mee bezig waren zag je ze denken.En ook dat we ons aanstelden.Ik moet zeggen dat ik inmiddelswel een stuk makkelijker ben,als je ziet wat ze soms op de peuterspeelzaal krijgt.Ik heb al een paar keer er wat van gezegd.Maar uiteindelijk kreeg ze toch iedere keer wat dat ik het er maar bij heb gelaten.Thuis krijgt ze toch bijna nooit snoep,dan maar op school.