liesbreukje

Discussion in 'Prematuur' started by sonya one love, Jun 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

bij mijn dochtertje hebben ze vandaag een liesbreukje ontdekt..
    ze willen het morgen nog eens onderzoeken door een kinderarts en anders wordt ze binnenkort geopereerd.
    ze hebben ons wel wat uitgelegt en weet ook dat dit maar een kleine ingreep is, maar toch...weer iets wat mijn kleine meisje moet ondergaan!
    heeft iemand het ook meegemaakt en zoja heeft je kleintje na de operatie er veel pijn aan gehad?

2. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    wij hebben dit (nog) niet meegemaakt. Wel heeft Sam een soort buikbreukje wat komt door haar darmoperaties. En mocht het niet goed herstellen dan moet ze een soortgelijke operatie ondergaan. En prematuurtjes moeten altijd een nachtje blijven.

De baby's die dit ondergaan worden geholpen door de afdeling kinderchirurgie (tenminste in het Radboud) en kwamen bij Sam op haar kamertje te liggen. En alle kids gingen de dag erna weer naar huis. Maar het is idd weer iets dat ze moet ondergaan en dat is gewoon niet leuk.

Hoop dat het mee valt, maar anders.. het is echt een kleine ingreep!

3. sonya one love

klopt...ze moeten 24 uur blijven ja, omdat ze zo jong zijn.. morgen beslissen ze of en wanneer ze gaan opereren.
    ja het is maar een kleien ingreep maar ja ze is zelf ook zo klein :cry:
    ze vertelde ons inderdaad dat het in een accedemisch ziekenhuis moet gebeuren. dus moeten we naar maastricht afreizen.
    nou ik hou jullie op de hoogte!

4. Niet meer actief

Oei Sonya, dat klinkt niet fijn voor Chedella. Ik hou deze topic ook in de gaten! Had je al uitslagen van die oogtest of niet? En denk je ook een beetje aan jezelf?

Liefs, Tanya (van het juli-forum)

5. sonya one love

GOED NIEUWS! :) het is geen liesbreukje...de dag erna was de bobbel in de lies al bijna verdwenen en een andere kinderarts heeft ernaar gekeken vandaag en zij dat het gewoon oedeem...is vocht is.
    wat vanzelf weer verdwijnt pfffffffffffffff
    wat een opluchting!

6. iniemienie

iniemienie Actief lid

Feb 23, 2006
    241
    0
    0
    Verzorgende in de thuiszorg
    Nou nou wat heb je weer veel goed nieuws gekregen!
    Gelukkig was het maar vocht............ je zou er niet aan moeten denken!

Komt allemaal wel goed hoor Son, heeft ff tijd nodig......

Liefs Shir

Share This Page