even een snel vraagje morgen moet ik naar de kvk om mij in te laten schrijven. nu moet ik inschrijf geld betalen (in totaal 50 euro ofzo) maar ik kan dus mijn pinpas nergens meer vinden!!(ben hem wel vaker kwijt) dus ik moet dan eerst naar de bank om geld te halen.maar ik ben aan het dimdammen hoeveel ik morgen moet halen. weten jullie of je gelijk moet betalen bij inschrijving of dat je later een factuur krijgt?
Volgens mij, maar dit is drie jaar geleden, moest ik toen gelijk betalen. Staat het niet op de kvk site?
Wij niet hoor! Chloé gaat over 2 weken voor het eerst er naartoe, we hebben ons vorig jaar december aangemeld en kregen gelijk bericht dat er op woensdag plaats was! We hoefden geen inschrijfgeld te betalen. Half mei kregen we de eerste factuur die automatish word afgeschreven.
ik heb net gebeld en ik krijg een factuur thuis. je mag niet met contant geld betalen. en aangezien ik niet kan pinnen krijg ik dus gewoon een factuur thuis. gelukkig ik zag mijn planning alweer helemaal in duigen vallen