Hallo, Wij hebben een portable dvd speler gekocht voor in de auto. maar als je hem aan zet, ruist hij enorm! Je hoort duidelijk de dvd ronddraaien, ik vind het een storend geluid. Het leidt erg af van de film zelf. Maar voordat ik hem omruil voor een andere, is dit normaal? We hebben de salora twin. Alvast bedankt!
Wij hebben deze ook al een aantal jaar en hadden hier ook last van. We hebben nu alle films op een USB stick gezet, dan hoef je ook niet meer te wisselen!
Hier ook een Salora, geen idee wat voor type maar ik herken het helemaal niet. Die van ons wordt al een jaar gebruikt maar herken het niet.
We hebben de DVP7048 twin. Gisteren langs wat winkels geweest en de conclusie is dat het normaal is bij deze, omdat het een budget merk is. Wil ik echt geruisloos, moet ik meer geld uitgeven. Ik vind 90 eigenlijk wel al meer dan genoeg, dus ik denk dat ik met een USB stick ga werken.
Je hoort de dvd ook niet brommen als hij draait? Ik heb nu de tweede in huis, maar die doet precies hetzelfde. Is hij bij jou geruisloos?
Ik heb gisteravond nog maar 1 besteld bij een andere winkel. Ik krijg hem vandaag binnen. Ben wel heel benieuwd!
Ligt t niet aan de dvd? Dat die een beetje krom is? Hier ook wel eens gehad in de tv van dochter, maar bij een andere dvd was het niet. Na een beetje rechtbuigen was het probleem verholpen.