Ik ben bevallen!!

Discussie in 'Geboren' gestart door Meryl, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Hallo dames,

Wilde even tussen alle bedrijven door laten weten dat ik bevallen ben op 5 oktober!! :)

In het kort:
    - Mijn prachtige dochtertje heet BO, ze is een ware dot! I'm in love! Ze maakt het goed (3490 gram);
    - De bevalling was eigenlijk in het Bronovo, maar daar hadden ze opeens geen plek :x en konden ze me 's nachts geen epiduraal aanbieden terwijl dit duidelijk beloofd was!! (was zelfs eerder op consult geweest hiervoor) :( 'ik moest maar om 09:00 kijken, want de anesthesist ging nu naar huis' (dit was om 02:00 met heftige weeen)...voelde me zo genaaid en was zo verdrietig. De VK gaat een klacht indienen vertelde ze vandaag, vond dit ook echt niet kunnen!! Ze garanderen het immers!!
    - Het leuke nieuws: heb een fantastische bevalling in Zoetermeer ('T Lange Land ziekenhuis) gehad. Alles TOP geregeld (ook ruggenprik, anesthesist werd gewoon uit bed gebeld, gyn ook ;)). Fantastisch personeel, erg lief en begaand!! Een nachtje gebleven. Droombevalling, geen knip/tang/hechting/pomp nodig gehad. Persen was wel heftig, je krijgt natuurlijk niet alles 'cadeau' ;), maar al met al super hoor...ben er goed doorheen 'gecoacht' :)

BEN WERKELIJK DOLGELUKKIG!! Voor de meiden die nog moeten bevallen van de eerste, het is niet altijd drama of zeer heftig...houd de moed erin!! Zo kan het ook. ;)

Liefs,
    Meryl
    p.s. Ben benieuwd Huismusje, of je ook al geniet van je mooie dochtertje. Hoop alles goed met je.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Meryl, dat klinkt super! (hoe het uiteindelijk is gegaan dan) Geniet van je meisje!

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    gefeliciteerd meid, ondanks het vervelende voorval met z'huis zo te horen tóch een fijne bevalling, geweldig nieuws!

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!!! :)

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Gefeliciteerd met je dochter!

Fijn dat alles toch goedgekomen is, balen dat het zo moest bij dat andere zkh. Je klinkt ook helemaal in Love...lekker genieten

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Van harte gefeliciteerd met je dochter! Ik ben ook bevallen in het Lange Land. Fijn ziekenhuis he? Super personeel en goeie coaching na de bevalling ;)

Heel veel geluk gewenst met je dochter!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja ik had je al een paar daagjes niet gezien dacht ik, terwijl ik je wel regelmatig tegen kwam in een topic!

Van harte gefeliciteerd met je dochtertje Bo! Lekkere stoere, maar ook lieve naam!

Enne goed van je verlos om een klacht in te dienen, maar ook goed van jou dat je het verder je bevalling niet hebt laten beinvloeden, tenminste dat maak ik niet uit je verhaal op!

Geniet van je kleine meid!

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Geniet ervan. En fijn dat je al met al kan terugkijken op een fijne bevalling :)

9. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Dat dacht ik nou vanmiddag ook toen ik ergens een topic zag van een paar dagen terug! :)

Van harte gefeliciteerd met je dochter. Geniet ervan!

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

heey van harte gefeliciteerd geniet geniet ervan!!!!

11. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    :D Welkom op de wereld Bo! :D
    Gefeliciteerd, geniet van elkaar!

12. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd! Fijn dat je bevalling uiteindelijk zo goed is verlopen! Geniet ervan!!!!

13. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Dank je wel dames voor de lieve reacties!! :)

....wist niet dat het zoveel LIEFDE kon geven zo'n kleintje!!

Groetjes,
    Meryl

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!
    Ik verplaats je topic even naar: geboren.
    Elmo

15. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    van harte geniet van je prinsesje tijd vliegt,
    en wat een k*t organisatie daar dan dat kan echt niet hoop dat ze goed hard aan worden gepakt mensen laten lijden.
    en heb je gelijk in ik kijk ook terug dat bevalling mee is gevallen fijn is anders maar hel hoeft niet te zijn goed dat je zegt bij 1e weet je ook niet wat je kan verwachten en je krijgt vooral horror verhalen.We duimen voor huismus en hopelijk is ook snel en makkelijk gegaan

liefs,

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bo! :)

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje Bo. Geniet ervan het is zoooooooooooooooo bijzonder :) :)

18. Renaat

Renaat Actief lid

20 nov 2008
    119
    0
    16
    Gelderland
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje Bo!!!

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Bo

20. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Lieverd,

Wat een naaistreek zeg van het Bronovo, dat had ik nou helemaal niet verwacht!! Schandalig! :x
    Wel fijn dat je een goede ervaing hebt gehad in een ander ZKH, gelukkig maar.. anders was het nog rotter geweest.
    Ik kan er echt niet over uit, wat een slechte "reclame" zeg.

Nogmaals: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Bo!!

Liefs Huismus

Deel Deze Pagina