Maandag 22 september braken mijn vliezen maar de weeen kwamen niet regelmatig genoeg, dus mocht ik weer naar huis. Na 2 dagen met gebroken vliezen te hebben gelopen is de bevalling op 24 september ingeleid en is onze kleine man Luca om 14.38 ter wereld gekomen. Vrij heftige bevalling maar hoe cliché, het was het waard En nu lekker aan het genieten, blijft telkens weer bijzonder als je in het wiegje kijkt en je kleine man ligt daar lekker te slapen.
Lampie! Van harte gefeliciteerd meis! Lekker genieten van jullie knul! Hoe gaat het verders? Liefs Dais..
Van harte en ik ken het gevoel hoewel het alweer 7 jaar geleden is. Het is net een droom en je wilt helemaal niet weg bij het wiedje het is gewoon fantastisch om je zoontje in dat wiegje te zien slapen Geniet ervan meid ze worden snel groot
Gaat allemaal goed hier hoor, wel even wennen maar genieten doen we ontzettend, bijna onmogelijk om het niet te doen Wat gaat de tijd hard zeg, die mooie meiden van jou zijn ook alweer ruim 2 maanden En iedereen trouwens bedankt voor de felicitaties