huis in de verkoop

Discussion in 'De lounge' started by bloemetje1, Dec 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

Apr 13, 2009
    1,298
    132
    63
    even een vraagje,
    mijn vriendin heeft het huis te koop staan en morgen komen er weer kijkers.
    nu had de makelaar aan haar door gegeven dat die mensen eerst de
    prijs van de energie per maand wilde weten en de woz waarde.
    dit heeft ze door gegeven en nu krijgt ze weer van de makelaar een lijstje dat de mensen wat komen kijken de afrekening van de stroom gas willen zien en van het water? is dit normaal als je naar een huis gaat kijken?

2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Lijkt me wat vreemd. Elk gezin heeft toch een ander verbruik?

3. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,260
    11,867
    113
    Beetje apart. Maar ik denk dat ze wellicht eerste kopers zijn en een inschatting willen maken wat ze kwijt zijn per maand.
    Wat maakt het uit om deze gegevens te geven. Als dat een eventuele kans op verkoop vergroot, dan zou ik dat zeker doen.

4. Rozaly

Rozaly Bekend lid

Apr 26, 2011
    736
    0
    16
    Die gegevens staan toch altijd in de brochure van het huis? De gemiddelde kosten voor stroom, gas, gemeentelijke heffingen etc... Bij ons wel toen in ieder geval.

5. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

Apr 13, 2009
    1,298
    132
    63
    ja ze heeft de gegevens ook meteen door gegeven aan de makelaar maar ze vind het zelf toch vreemd ik vond het ook beetje vreemd vandaar

6. tuc

tuc Niet meer actief

ik vind het niet gek, als zij een vergelijkbaar gezin hebben wil men dat vaak weten wat betreft isolatie e.d. Of het huis dus veel verbruikt....helemaal zeker weten doe je dat nooit, ze kunnen wel de hele dag op 25 stoken, maar het wordt vaak gevraagd hoor.

Share This Page