jojo door glas tussendeur

Discussion in 'De lounge' started by laravelk, Dec 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    Even naar boven voor een telefoontje, ik kom beneden en zie een gat in de schuifdeur tussen keuken en woonkamer. Met een jojo ernaast en een kind dat overduidelijk liegt als hij me vertelt dat dat gat vanzelf in het glas gekomen is. Na enig gerustellend aandringen geeft hij toe dat hij de jojo per ongeluk tegen de deur gezwaaid heeft.
    Wat nu? Vergoedt de verzekering iets in deze gevallen of draaien we volledig zelf voor de kosten op? Ik heb foto's gemaakt van de schade en 'het projectiel'.

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,019
    548
    113
    ik denk als je een inboedelverzekering hebt dit wel vergoed word, maar kijk even je polis na zou ik zeggen. dat is toch altijd per verzekering/gezin/persoon verschillend

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Mijn verzekering vergoedde onze douche cabine nadat mijn oudste zoon de deur kapot had gemaakt en het niet meer gemaakt kan worden. Dus ik zou gewoon bellen.

4. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

Oct 24, 2014
    950
    0
    0
    Ik denk dat dit wel onder de glasverzekering zal vallen

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Even kijkenof "schade door eigen schuld" gedekt word in de polis.

6. tuc

tuc Niet meer actief

als het zo niet gedekt wordt...kun je altijd nog een neefje oid de schuld geven, dan is het vaak wel gedekt

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

Ja maar dan moet je ook de verzekeringsgegevens van neefje opgeven zodat ze de kosten via zijn verzekering verhalen, en als ze erachter zouden komen word je uit de verzekering gegooid.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Idd kijken of je all risk inboedel hebt. Of aansprakelijkheid van een anders gebruiken idd.

Share This Page