Hoi Lieve allemaal! Ik heb een aantal dingen te vertellen en te vragen. Het wordt een lang verhaal vrees ik dus sorry daarvoor alvast! Ik ben 28 februari gestopt met mijn pil. Ik heb toen netjes mij 'pil menstruatie' gehad. Van 2 April tot ong 7 april. Maar toen ineens werd ik de 20 april weer ongesteld. Dit heeft ongeveer 4dagen geduurd. Ik dacht dat ik 15april mijn eisprong had(zo voelde dat) maar bleek toen ongesteld te worden. Ik werd toen na een week van mijn menstruatie ook misselijk en had last van mijn borsten en was erg moe ( eigenlijk symptomen van zwangerschap.) Dus mijn vriend en ik dachten natuurlijk gelijk van OH jee! het kan toch niet de eerste x gelijk raak zijn? En daar hadden wij gelijk in.. Ik had officeel de 30ste ongesteld moeten worden volgens mijn 'pil menstruatie' Maar kwam dus de 20ste. Dus wij 29april getest negatief, de 30ste nega , en de 5de nega. Dus was niet zwanger. Dus om mijn verhaal van boven even samen te vatten : de 20ste was mijn echt nieuwe 'pilloze' menstruatie. dus kon vanaf die datum weer gaan rekenen. Ik heb er op gegokt dat ik een cyclus van ong 28 dagen heb . Ik zou 4 mei ong mijn eisprong hebben.. En had toen idd wat klagende buikpijn. Maar nu komt het Leukste van Alles! 18 mei is mijn nod.. maar nu 11 mei heb ik ineens na de sex een beetje licht bruine afscheiding..Wat kan dit zijn? 2dagen geleden na de sex(sorry!) kreeg ik ook ineens buikkrampen... Maar om terug te komen op de afscheiding.. Ik had het net weer na het plassen met afvegen.. Kan dit een inestelling zijn? Of wordt ik een week eerder ongesteld? Ik heb totaal geen buikpijn.. en heb nu ook geen klachten net als vorige maand ( wat dus ontpillen was) Ik hoor graag van jullie! haha maand 2 in onzekerheid.! Kus.
Hey meid, Het is heel lastig om er wat van te zeggen zo in het begin. Als ik je verhaal zo lees denk ik toch dat je aan het ontpillen bent. Dat is vaak niet met een maand bekeken maar kan een tijdje duren. Het is heel lastig om te bepalen hoe lang je cyclus is en wanneer je nod is als je niet weet wanneer je eisprong is geweest. Je denkt dat je die 4 mei hebt gehad? Het kan een innesteling zijn maar het kan inderdaad ook gewoon je ongi zijn die onderweg is. Ik ben bang dat ik je niet meer duidelijkheid kan geven. Het is gewoon heel spannend in het begin en je moet je lichaam weer opnieuw leren kennen. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het gewoon in 1 keer raak is en dat je dat allemaal over kan slaan. Heel veel succes!!
Hoi Lizzy14 Dankje wel voor je reactie! Ik hoop natuurlijk dat mijn menstruatie uitblijft deze keer! Maar ik heb in iedergeval wel iemand die met mij mee denkt dat het inderdaad mijn aankomende menstruatie kan zijn. Nu wordt het eigenlijk afwachten. Hoop dat het niet te lang duurt haha! Ik was bij een tarotkaarten legster geweest en die kon ook de toekomst voorspellen en die zei ineens uit het niets binnen nu en 2jaar heb jij 2 kinderen haha! maar ja eerst zien dan geloven! Ik ga me in iedergeval niet druk maken en ga rustig wachten! Dankje wel. Kus.