Rose afscheiding voor eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LuckyMommy, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi meiden!

Ik heb sinds gisteren rose afscheiding en menstruatie achtige pijn, vandaag zit in op dag 14 van mijn cycle.
    Ik verwacht mijn eisprong op ongeveer dag 16/17, mijn ovulatie testen worden sinds gisteren donkerder dus een ovulatie bloeding kan het haast niet zijn.
    Dit is de eerste keer dat in dit heb dus weet iemand wat dit is mischien?
    Ik heb de vorige ronde een miskraam gehad,zou het daar aan kunnen liggen?

Xx

2. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Hoi LM,

Wat verdrietig van je miskraam.

Ik heb dat roze verlies ooit 2x een cyclus gehad. Achteraf was het bij mij geen ovulatiebloeding, maar een contactbloeding. Als je de dag zelf of de dag ervoor gemeenschap hebt gehad, kan het zijn dat je baarmoedermond 'geraakt' is. Deze kan altijd gevoelig zijn, maar helemaal na de zwangerschap / miskraam, waardoor het een heeel klein beetje bloed afgeeft.

3. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Hai Luckymommy,
    Soms heb je een vroege eisprong.... Ik ben een keer onverwacht zwanger geworden van een romantische avond op dag 3 van mijn ongesteldheid. Die maand hadden wij steeds condooms gebruikt, behalve toen ik ongesteld was. Ik denk achteraf dat mijn eisprong toen op dag 6 van mijn cyclus heeft plaatsgevonden. Misschien is het dus al een innesteling....spannend!

4. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    oja, het komt vaker voor dat vrouwen meerdere keren ovuleren per maand, dus dat is niet onmogelijk.

Kijk maar eens op deze website; moontimediary.com.au/dr-eugen-jonas-lunar-method/

Deel Deze Pagina