Dag dames.. Ik heb sinds vandaag echt heel veel last van witte vloed en als ik zit heb ik gewoon het gevoel dat er van binnen wat naar buiten loopt. Sorry voor het vieze verhaal :S Net zo'n gevoel als wanneer je ongesteld bent en het bloed soms voelt lopen. Kan dit ontpillen zijn? Vind het een beetje raar omdat ik dit nooit eerder gehad heb
ik heb dat sinds het stoppen met de pil ook... En dan net het gevoel alsof er iets van urine uit loopt of idd bloed... Heel irritant :S Wat het nu precies is geen idee? Ik weet wel dat ik het vooral voor en na mijn ovulatie heb.... Dus misschien dat het iets met de eisprong te maken heeft?
hmm ok, maar ik heb het nu pas en had vorige week zaterdag mijn eisprong waarschijnlijk al. Maar goed ik heb geen idee wat het is haha wel irritant gevoel in ieder geval :s Lage rugpijn en die slijm dacht echt van he? word ik nu al ongesteld? Maar nee geen bloed alleen beetje heeeeeeeeeel lichtroze slijm.
ik heb vandaag ook egt zo veel last van witte slijm... ik dag. toen ik door de stad aan het lopen was van ooh jeeh.. neee ik word ongi dag ik omdat ik wat voelde lope. maar toen ik thuis was en naar de wc ging was dat het gelukkig niet. boh toen was ik weer happy hahaha geen idee wat het betekent? zoveel heb er normaal ook geen last van hmm beetje vreemd maar ja hahaha veel suc6
Ik had er de vorige cycli geen last van, maar de afgelopen weken steeds het gevoel dat ik ongi word/ben en ook veel meer afscheiding/slijm enzo.. Maargoed, de testen blijven negatief en m'n temp is relatief hoog, terwijl ik verder niet ziek ben ofzo... Dus ik blijf maar lekker wachten tot ik gewoon ongi word :S
ik heb sinds vandaag en gistere ook ontzettend veel last van witte slijm, alst goed is moest ik vandaag ongie worden aan mijn kaartje te zien ( denk ik ... ) maar totaal geen ongie gevoel.spannend
hoi dames , hier ook hetzelfde sinds vandaag veel waterachtig wit slijm normaal heb ik op mijn nod geen slijm maar de dagen ervoor wel maar dan is het echt van dat dik wit slijm
Ik heb dat sinds een week ook. heer irri. Je blijft daardoor meer iedere keer kijken of je echt niet ongi wordt. Ik zal het dinsdag anders ff aan de huisarts vragen, heb dan toch een afspraak.
Hmm ok meer mensen die dit hebben dus. Ik zit nog een week voor mijn nod dus neem aan dat het geen beginnende ongi is in mijn geval al heb ik wel lage rug- en buikpijn die ik ook altijd heb bij een naderende ongesteldheid...
Ik heb ook heel veel last gehad van veel afscheiding. Had het gevoel dat ik ongesteld was, maar dan was het geen bloed maar slijm. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden, maar de testen die ik heb gedaan zijn tot nu toe ook negatief.
Hier nog iemand hoor.. Bah! Ik heb vanaf dat ik overtijd ben veel afscheiding, wittig maar ook wel eens zonder kleur. Het is dunner als de normale witte vloed die ik tussen eisprong en NOD heb... Ik ben vandaag al 78 dagen overtijd.... Positieve en negatieve testen gehad.... Mag a.s. maandag gelukkig naar de huisarts!