rose/bruin verlies voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zanetti, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid wat balen zeg. Maar je mag het pas als ongi rekenen als het allemaal helder rood bloed is. Dus zoals ik jouw beschrijving lees is het nog niet je ongi, maar misschien wel op komst helaas.... dat ik ook niet voorspellen:(

Bij mij komt er helemaal niks meer los. Had zo last van mijn ontlastin en net kwam er gelukkig wat los, zou dat deed zeer onder in mijn rug. En mijn liezen en buik zijn erg onrustig. Hoop zo op positief nieuws! Maar ben zo bang voor teleurstelling:(

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Zwangerwens : Ja met die krampjes kan het twee kanten op, we moeten nog even wachten. En weet je wat het gekke is, normaal vind ik dat de dagen omvliegen, maar de laatste dagen van mn cyclus lijkt het of de tijd maar niet snel wilt door tikken....

Karolientje : Geen idee meid, het kan beide kanten op, hoop voor jou de richting de positieve kant!! Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb weleens bruinverlies voorafgaand de menstruatie, ik haat dat! Je moet het toch even afwachten wat je lichaam nu doet. Ik begrijp je helemaal, kan me voorstellen dat je er gefrustreerd van raakt.

Bij mij begint de spanning ook door te breken meiden. Ik ben zelf al een jaar gestopt met de pil, mei 2011. En eigenlijk was het idee om eerst rustig aan te doen, te ontpillen enzo. Maar we hebben in de tussentijd geen voorbehoedsmiddelen gebruikt of iets. En de laatste tijd, groeit het verlangen alleen maar en soms zit ik te denken, waarom ben ik eigenlijk in de tussentijd nog niet zwanger geworden. Nu begin ik een beetje bang te worden dat het weer eens té lang gaat duren en we de mmm in moeten. Wil ik niet......:(

3. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    ey brusje, maar is bruin met een beetje rood geen menstruatie?! snap er niks van.. of ik dit nu als een menstruatie moet rekenen? Wij hebben een jaar geprobeerd en toen naar de dokter en vanuit daar een gespec ZH en toen bleek dat het probleem bij mijn partner lag dus nu sinds 4 maanden inseminaties.. we moesten heel lang wachten want stonden op een wachtlijst:( dus kun je nagaan hoelang ik al bezig ben.. 8 maanden gewacht 1 geprobeerd en nu in ronde 4... tis allemaal wat besef nu pas hoe ingewikkeld het is om een kindje te krijgen..liefs en hoop op goed nieuws voor jullie!!!

4. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    zwangerwens. ah oke dus bruin met rood niet.. dan heb ik nog kans weet je denk dat ik straks ff test dan weet ik zeker.. toch als die negatief is dan maar weer een maand wachten ivm vakantie en dan voor ronde 5 gaan...dikke knuffelss!!

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja je zit op de NOD vandaag dus misschien is dat wel het beste idd. Laat je het even weten? En even 2uurtjes niet teveel drinken en plassen he

suc6:)

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Nee lieverd bruin duidt op oud bloed, dus dit is geen menstruatie. En volgens de gynaecoloog die ik heb gehad, moest ik altijd pas tellen vanaf de dag dat het helder rood bloed is.

Dan ben je onderhand ook al een tijdje aan het wachten, kan me voorstellen hoe je je voelt.

Het is inderdaad ingewikkeld, en helemaal niet vanzelfsprekend om makkelijk zwanger te mogen worden voor sommigen... Hopelijk is het alsnog goed raak voor jou en je partner en is dit een innestelingsbloeding.

Misschien kun je een testje wagen, heb je er al over nagedacht?

Knuffel voor jou.

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het zelfde, sinds woensdag toen ik bloeduitslag kreeg van progesteron en de 1e afscheiding zich aankondigde ben ik er zo mee bezig! Daarvoor eigenlijk helemaa nniet... Had toen ook 1,5 wk vakantie dus heerlijk kunnen relaxen haha

Nou spannend!!!!!

8. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik lees dat je gaat testen karolientje, heel veel succes.

Mn duimen draaien hier overuren voor jou!!!!!!!!!!

9. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    ey brusje, getest: en er stonden 2 strepen en nu is die weg. Dus niet zwanger...:( balen nu een maandje overslaan ivm vakantie en dan over naar ronde 5 inseminatie..! Niet leuk:(thanks voor je support

10. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    houden jullie mij op de hoogte!! hoop echt voor jullie beter nieuws!

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja hier precies hetzelfde, vandaar dat ik de topic heb geopend. Ineens zo'n rare bloedingen, rose/bruin dat 2 dagen aanhield. Nou nog niet eerder meegemaakt het afgelopen jaar. Dan hoop je toch ergens dat het een goed teken kan zijn, maar ja voor hetzelfde geldt neemt mn lichaam me in de maling, kan ook.

Ik ben ook toe aan vakantie, volgende week zaterdag is het zover eindelijk 2 weekjes lekker weg! Hoop de dag ervoor een positieve test.

Dus inderdaad heel spannend voor ons.

En ik vind het fijn om er met meiden die in hetzelfde schuitje zitten te kunnen kletsen, geeft toch wat steun aan elkaar. :)

@Karolientje, hoe bedoel je er stonden 2 strepen en die zijn nu weg??? :(

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja toen ik net laptop dicht klapte dacht ik ook, fijn even zo met elkaar te kletsen. We kunnen elkaar even goed oppeppen als dat nodig. En als we ons zorgen maken, kunnen we er alles gewoon uitgooien zonder dat er raar opgekeken wordt. Echt heerlijk, net alsof je elkaar al jaren kent

@Karolientje ik snap het ook niet hoor, eerst 2 strepen en nu niet meer???

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Brusje, gekke vraag misschien, maar zou sex nu ook verkeerd zijn haha. Ben bang dat ik het op die manier opwek?? Stom eigenlijk he dat je er nu opeens over na gaat denken?

14. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

#54 Zanetti, 2 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2012
    Hoi hoi, nog een late berichtje van mij en dan ga ik naar bed.

Volgens mij kun je met sex geen menstruatie opwekken, en als er een goede innesteling heeft plaatsgevonden dan zitten het eitje + zaadje al hoog in de baarmoeder en kan er voor de rest niet zo snel iets misgaan en zeker niet door middel van gemeenschap.

Dus je mag zonder zorgen te maken gaan kroelen met je hubbie. :p

Slaap lekker! :)

15. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik meng me nu toch ook maar eens in dit topic: heb gisteravond en vanmorgen licht roze toiletpapier na het plassen....Het is nu ongeveer 4 weken geleden dat wij voor het eerst geklust hebben met het oog op een kindje, dus voor mij een spannende tijd!

Misschien hebben jullie mn verhalen wel bij het topic van het wachtbankje gelezen, maar nog ff in het kort:

Ik heb een onregelmatige cyclus, dus geen idee wanneer mn NOD zou moeten zijn. Wel weet ik dat ik in april NIET ongesteld ben geworden, vanaf begin mei gestart met de kinderwens, en tot op de dag van vandaag nog steeds geen menstruatie.

Heb de afgelopen weken wel verschillende vage klachten gehad die ik niet herken bij mezelf, denk aan pijn in de (linker) lies en eierstok, opgeblazen gevoel, moe, krampjes, meer eetlust.

Heb al veel gelezen en geleerd hier op het forum, en nu ik dus wat roze constateerde, dacht ik meteen aan een eventuele innesteling. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik nu tóch ongesteld wordt. We wachten af, heb gisteren een test gedaan maar was negatief. We houden het wel spannend met elkaar he? :D

Iedereen heeeeel veel succes met geduld hebben, duim voor jullie!

16. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo Dames!!

Ik heb hetzelfde!!
    Gisterenavond opeens een druppeltje bruin verloren, daarna is het alleen nog beetje roze geweest. Nu is het weg!

Ik hoop ook dat het een innesteling is geweest!! Heb dit eerder niet gehad!

17. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marriedgirl, hou ik er ook rekening mee dat dit ontpillen kan zijn. In die periode heb ik ook zo vaak gedacht zwanger te zijn. Je lichaam heeft tijd nog om alles weer zelf op te pakken en daar gaat wel eens een paar manden overheen

@Linnepin, voor jou ook spannend!

@Brusje, stiekem weet ik het ook wel, maar toch een beetje bang he! Hoe is het bij jou vandaag?

@Karolientje, hoe is het, heeft het rood doorgezet? Duim nog steeds voor je!

@Hier vanavond alleen wat bruin/roze afscheiding verder de hele dag niks meer. Borsten wel wat gevoelig. En af en toe van die menstruatiekrampen, ohja en winden hihi... Morgen NOD denk ik, dus spannend!

18. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0

Bedankt voor je tip, maar ben al zo'n 1,5 jaar gestopt met de pil, dus dat kan het niet zijn. Mijn cyclus is voordat ik met de pil begon ook al onregelmatig geweest, dus nu na het ontpillen weer net zo....

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke, ik ging daar een beetje vanuit omdat je beschreef dat je vanaf mei bezig was met een kinderwens. Dus ik dacht dan is ze ook gestopt met de pil hihi, maar hoeft niet natuurlijk....

20. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ging daar beetje vanuit, omdat je beschreef kinderwens vanaf mei. Dus dacht ik, dan is ze net gestopt met de pil, maar dat hoeft natuurlijk niet hihi.... Spannend!

Deel Deze Pagina