rose/bruin verlies voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zanetti, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hay hay dames sorry dat ik zo laat reageer.. was een beetje druk dit weekend..Ik ben gewoon ongesteld geworden teminste dat denk ik, had getest zaterdag en was negatief.. dus ik heb weeeeeer pech:( hoe is het bij jou @zwangerwens en @ brusje???

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Goedemorgen allemaal. Hoe is het met jullie? :)

@ Linnepinna, we lopen gelijk zo te lezen. Heb je sinds het druppeltje bloed verlies nog meer symptomen?

@ Marriedgirl, kan me wel voorstellen dat je met vraagtekens zit, vooral omdat je sinds april geen ongi hebt gehad. Misschien een eisprong overgeslagen, dat lees je weleens, maar dan zou je dus rond deze tijd alweer ongi moeten zijn/worden (of zwanger natuurlijk), want we zitten alweer in de maand juni. Als het te lang duurt, dan zou je toch eens langs de huisarts kunnen gaan voor een bloedtestje. Hoe is het vandaag? Succes meid.

@ Karolientje, wat balen zeg. Maar is het nog steeds enkel bruin wat je verliest? En ik begreep dat je 2streepjes had op de test en dat die direct verdwenen, dat klinkt als een foutieve test, want de controlestreep moet blijven staan. Dus als je het niet vertrouwt nog een testje doen. Leef echt met je mee, kan me je teleurstelling goed voorstellen hoor meissie, kop op.

@ Zwangerwens, gaat goed en met jou. Zijn er symptomen bijkomen? En nog steeds niet de drang om eerder te testen? :p Ik heb als klacht op het moment krampjes linksboven in de buik/zij, maar dat zegt weinig denk ik. Het is of een voorteken van een aankomende menstruatie of iets beters wat ik hoop. ;)

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Brusje, dacht vanochtend einde oefening, wat dacht dat loopt wat, bleek het weer wat van dat licht bruine/roze afscheiding. Tot schoon inlegkruisje voor gedaan en daarna niks meer????? Dus elke keer alleen 'sochtends. Merk wel dat ik meer moet plassen. Ben ik net geweest, heb ik beetje gedronken en moet ik direct weer....

Denk dat ik morgenvroeg test, ben die onzekerheid beetje zat... als het negatief is wordt ik dan misschien wel ongi, kan ik weer door naar volgende ronde!! Maar hoop ik natuurlijk niet... BEN ZO ZENUWACHTIG!!!

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Wat onwijs spannend om met iedereen mee te lezen!! Ik heb vandaag ook bruine afscheiding gekregen, kan een beginnende menstruatie zijn, maar kan me niet herinneren dat dit met bruinigheid begon bij mij....We zullen zien! Mocht dit een innestelingsbloeding zijn, wanneer kan ik dan het beste testen?

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik twijfel of ik morgenvroeg ga testen. Had een nieuw topic geopend met de vraag: wanneer testen na eisprong. Sommige zeggen dat het al wel kan, maar er zijn ook heel veel die zeggen dat het verstandig is om nog paar dagen te wachten om teleurstellingen te voorkomen:(

liefs zwangerwens

6. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik zou zeggen: test gewoon als je het echt niet kunt laten, het positieve aan vroeg testen is dat negatief nog niet direct negatief hoeft te zijn! ;)

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi meid, het enige wat zekerheid gaat geven is een test. Of je kunt het even aankijken wat je lichaam doet tot aan je NOD, of je kunt vanaf morgen een testje doen, dat je weet waar je aan toe bent.
    En zolang het bij zulk afscheiding blijft, de moed er nog in houden he. Want dat telt niet als menstruatie.

Marriedgirl geldt ook voor jou. En wat betreft je vraag, ze zeggen zo'n 4dagen na een innesteling kun je het met een gevoelige test, proberen.

Oooooooooooh meiden jullie maken het spannend hoor. :D

Ik wil echt wachten tot donderdag of zelfs vrijdag. Ik heb geen behoefte om eerder te testen, aangezien ik telkens weer een dag of twee alsnog ongesteld wordt, en dit keer heb ik zoiets van, ik wacht gewoon, ik moet van mezelf wachten. ;)

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zo, maar dan ben je wel onnodig teleugesteld op dat moment en dat ben ik de laatste tijd al genoeg. Dus dat wil ik voorkomen. Kijk als ik niet zwanger ben is dat niet te voorkomen, maar dan zal ik van de week ongi worden denk ik!

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Of wacht even, is je NOD morgen zwangerwens? Zo ja, dan kun je op zich al wel een testje doen, morgenochtend.

10. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik hou zeker de moed erin, al besef ik ook dat we nuchter moeten blijven omdat je lichaam je voor de gek kan houden.

In ieder geval: beperkte bruin verlies, het drupt of "loopt" niet zoals bij een menstruatie. Ben benieuwd wanneer het voorbij is, heb in ieder geval goede hoop. Zijn nu zo'n 4 weken om de dag, soms iedere dag, aan het klussen, dus die eventuele eisprong zou ik bijna niet gemist kunnen hebben! ;) But we never know.....Heb afgelopen zaterdag een test gedaan (voordat de bruine afscheiding begon) en die was negatief, dus doe er as vrijdag of zaterdag weer eentje....

11. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet precies wanneer NOD is omdat cyclus laatste 2x is opgewekt met provera. Het enige wat ik weet is dat mijn eisprong 2wk geleden is geweest!

12. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja, als je eisprong 2 weken geleden is geweest. Dan zal je NOD dus vanaf morgen ingaan.

Twijfel je of je morgen gaat testen of wil je liever nog wachten? Al hoef je niet langer te wachten, want als je zwanger bent kan een test morgen al positief uitslaan.

Succes meid.

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niet getest vandaag, me toch nog in kunnen houden! Afwachten of ik vandaag niet ongi wordt!

14. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Afgelopen dagen net na eisprong ook bruin/ rosé verlies gehad, toch vanochtend menstruatie gekregen...

15. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik begrijp je goed, en hoe is het vandaag?

16. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb nog steeds bruinverlies, dus ben er ook bang voor....

Ik ben echt een leek wat betreft eisprong, NOD etc. Heb een onregelmatige cyclus, dus als ik nu ongesteld zou worden, betekent dit dan dat ik 2 weken geleden mn eisprong heb gehad?

17. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Brusje, ja hier gaat het goed. Vandaag geen enkele afscheiding gehad. Voor de rest weinig klachten af en toe wat steekjes/krampjes in onderbuik. En ik merk dat ik heel vaak naar de wc moet. Hoef maar 1 kop thee of iets te drinken en ik kan wel weer naar de wc :)

@Marriedgirl, ja ip wel. Ongi komt zo 12-16dgn na eisprong!

18. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi dames, ik merk dat ik ook vaker naar het toilet moet en ook meer afscheiding heb als anders, het is doorzichtig en dik. En nog steeds telkens heel veel dorst.

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meid hihi, vanaf wanneer kan jij testen en/of ga je testen?

20. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja best wel spannend allemaal, ik wil donderdag testen, en jij dan? Heb 1 kruidvat testje in huis, moet ik een setje bij kopen denk je? Ik twijfel namelijk. Als die negatief is, dan is dat jammer en wacht ik mn menstruatie af. Maar stel dat die posi uitslaat, dan zal ik vast nog wat vaker willen testen om het echt te geloven. :)

Deel Deze Pagina