rose/bruin verlies voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zanetti, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen. Heb ook kruidvat 2v5! Daar zitten 2 stuks in. Maar als die positief uitslaat koop ik later zo'n digitale zodat je ook ongeveer weet hoelang.

Is donderdag je NOD of test je wat vroeger?

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Heel veel succes meissie, ben zo benieuwd!

Ik test op mn nod. Heb namelijk ook kortere cyclussen gehad. Maar deze cyclus kijk naar ik wanneer ik mn eisprong heb gehad, en eventueel ook de innesteling. Mn banner komt in ieder geval bijna overeen met mn berekening, nu maar hopen dat er daadwerkelijk een bevruchting heeft plaats gevonden. ;)

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeahhh IK ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb net getest, moest zo nodig plassen!!!

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben zo blij voor je, en zat zo te hopen dat je positief zou testen. Jeeej!!!

Nu lekker gaan vieren, en genieten meid. :D

Super leuk nieuws, mijn dag kan niet meer stuk!! :)

5. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    ey zwangerwens!!!!!!!!!!!!!! echt wat leuk ?!!! zit hier weer eens ff een keer te lezen oh vind het zo leuk voor je gefeliciteerd geniet ervan!! xxxx

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Nou bij mij is het verschijnsel bruinverlies weer terug, dus ik denk dat mijn menstruatie eraan komt, ik had gehoopt op een zwangerschap maar mezelf beloofd dat ik niet er te veel op moest hopen zodat ik niet al te teleurgesteld zou zijn. Dus jammer maar volgende ronde nieuwe kansen denk ik dan maar.

Zaterdag met vakantie, en daar kijk heel erg naar uit. En na de vakantie een afspraak maken bij de huisarts.

Liefs brusje.

7. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Gefeliciteerd Zwangerwens!!!!!! Hoe zat het nou, bruinverlies gehad en overtijd?? Ik heb ergens ook nog steeds goede hoop, nog steeds geen menstruatie....! Wel een paar dagen bruinverlies, ohhh laat het zo zijn! ;)
    Heb al een speen met Papa is the Best gekocht, ligt ingepakt en wel verstopt, die geef ik aan mn mannetje wanneer ik positief test hihi!

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, bedankt allemaal!!! Wat een lieve reacties!

Het is nog beetje onwerkelijk!! Gaan vanavond heerlijk uit eten om het te vieren!!!

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Echt leuk joh! Hoe reageerde je partner, heb je die ook verrast en ook direct wakker gemaakt? :D

@Marriedgirl spannend meid, wanneer wil je een testje wagen. Zo'n speentje had ik ook gekocht bij mn zoon en die aan de test gehangen en ingepakt als cadeautje. Ga voor je duimen!!:)

10. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, manlief was wakker. Hebben samen de test gedaan. OOohhh wat was ik zenuwachtig hihih. En toen zagen we 2 hele duidelijke strepen!!!!!!

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

aaaaaahw, super hoor. :D

Weet nog bij mn zoon dat ik uren en uren naar de testen heb zitten kijken, van ongeloof haha. En ik deed de test alleen, en nadat mn man thuis kwam van zn werk zei ik dat ik een verassing voor hem had. Hij had geen idee. En na het openen, rolden zn ogen van blijdschap haast uit hun kassen. Na 2jr mocht het ook zover voor ons zijn, dus ik kan je blijdschap door het beeldscherm heen voelen.

Lekker genieten meis, heerlijk nieuws! :)

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mijn man stonden de tranen in zijn ogen! Zou schattig hihi:D
    Wij gaan naar bed, zijn beide erg moe haha;):).

Ben morgen heerlijk vrij! Kan ik lekker uitslapen!!:)

13. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik ga morgenvroeg een testje doen, vooral omdat ik nu een paar dagen verder ben sinds het rose/bruinverlies en ik nog steeds niet ongesteld ben. En natuurlijk omdat het reuze spannend is! Ik laat het weten!

14. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Testje gedaan,negatief. Over een paar dagen weer opnieuw testen zolang ik niet ongesteld word. wachten wachten.....

15. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ow balen meid, hopelijk gewoon te vroeg getest en ben je hartstikke zwanger. Zolang je geen rood helder bloed verliest, dan is er een nog een goede kans.

*duim, duim *duim.

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen marriedgirl maar zoals brusje al zegt: geen bloed geeft moed!!

Ik heb vandaag nog een digitale van cleur blue gedaan die ook aangeeft hoelang: ZWANGER 2-3. (Dat is vanaf bevruchting). Huisarts rekent vanaf 1 dag laaste menstruatie. En dat was 8 mei, dus dan zou ik 4,5 wk ZWANGER zijn!
    Vandaag bel ik de afd gyn, benieuwd hoe het nu verder gaat!!

17. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Mijn symptomen wijzen toch echt wel op een zwangerschap, en het kan heel goed dat ik nog veel te vroeg heb getest. Laten we het hopen dan! ;)

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marriedgirl, spannend hoor, wanneer ga je weer testen!

Hier de afd gyneacologie gebeld, maandag 25 juni maar ik voor de 1e echo komen!!! Spannend!!!

19. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dan zit je inderdaad bijna op 5 weken zwangerschap, cool!

Spannend de 25ste je allereerste echo, dan kunnen jullie het hartje horen en zien, zo gaaf! :D Dus je loopt nu je hele zwangerschap via de gynaecoloog of ga je straks over naar een verloskunde praktijk?

Morgen nog een dag en dan lekker met vakantie. Ben bezig met een soort van grote schoonmaak, makkelijk gezegd dan gedaan met een hollende peuter die mee wilt poetsen (lees: mama hangt wasje op, hij legt het weer terug in de mand, mama pakt de stofzuiger, gaat hij erop zitten omdat hij dat leuk vind, dit wordt een laaaaaaaaaaange middag haha.

20. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja volgende week maandag 5wk hihi. :D Ja als ik voor de echo moet ben ik 7wk kan je dan het hartje al horen en zien?

Ik weet niet of ik onder de gyn blijf, ik denk dat wanneer alles goed is, is gewoon naar de verloskundige mag!
    Oh heerlijk vakantie, is dat jullie grote vakantie dan al? Mooi op tijd!
    Waar gaan jullie heen? Ja erg leuk he zo'n kleine die je dan overal bij wilt helpen, je schiet alleen voor geen meter op hahaha:)

liefs zwangerwens!

Deel Deze Pagina