rose/bruin verlies voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zanetti, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Met mn zoon kreeg ik de eerste echo met 6weken en 3dg, en toen konden we het hartje zien knipperen, maar nu zit ik te twijfelen of we het daarbij ook konden horen, ehmmmm..... Volgens mij niet, want kreeg een inwendige echo en toen liet ze het enkel zien, stom dat ik het even vergat. :)
    Ik liep in het begin ook in het ziekenhuis en kreeg met 6wk 3dg de eerste, de tweede met 8wk, en 3e met 12wk. Toen vond de gyn het wel welletjes en stuurde hij me door naar de verloskundige waar ik weer verwend werd met een echo bij elke afspraak. :p

We gaan 2 en een halve week spanje doen, en in september willen we weer 2 weken weggaan, alleen weten we nog niet precies waar, maar wel naar het buitenland richting de zon. :cool:

Gaan jullie nog met vakantie?

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Zwangerwens, die banner staat je goed hihi. :D

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh heerlijk, lekker de zon!! We zullen zien hoe de 1e echo zal zijn, vind het wel spannend!!

Ja wij willen richting italie. Hebben nog geen camping op het oog of!
    Gaan zo naar mijn ouders om het nieuws te vertellen. Spannend!!

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dat zal een leuk verrassing voor ze zijn. :)

Ik ga weer even verder met mn klusjes, en ben benieuwd hoe je ouders zullen reageren. Veel plezier!

Liefs brusje.

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hadden cadeautjes meegenomen. Voor mijn moeder de kinderwagen hanger van pandora. Ooit heeft ze gezegd dat ze die graag wilde als ik in verwachting zou zijn.

En voor mijn vader een kinderverhalen boek voor opa's en oma's. Mijn ouders waren op de hoogte van het gehele gebeuren, dus vandaar dat we het verteld hadden.
    Ze moesten allebei huilen, zelfs mijn vader was er emotioneel onder.
    Ze gaan morgen een weekje weg met mijn oom en tante en toen zei hij:'nou wordt de vakantie alleen maar mooier'!!

Dus het was helemaal geslaagd!!! :)

6. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Na 3 dagen vandaag geen bruin verlies meer. Wel een beroerde dag gehad vandaag: pijn in onderbuik en rond navel en misselijk....kon wel eten maar voelde me alles behalve lekker, kon wel janken! Ga nu eerst maar eens douchen na een lange werkdag, poeh, deze vage klachten ben ik liever kwijt dan rijk zeg.

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Aah gossie, is toch ook niet niets om opa/oma te worden, en wat een lieve woorden van je vader.

Leuk joh. :)

Jullie gaan een spannende mooie tijd tegemoet. Wens je een voorspoedige zwangerschap, zonder al teveel kwaaltjes en gierende hormonen. :p

@marriedgirl: spannend!!!!!!!!! Ik denk dat je zwanger bent meid. ;)

Nou meiden, morgen de laatste inkopen doen, moet nog het een en ander halen en dan met vakantie. Lees jullie berichten dan wel misschien na mijn vakantie weer.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Liefs brusje.

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje brusje, voor je lieve woorden, zal ik hier missen tijdens je vakantie hihi.

Maar jullie hebben het verdiend! Een hele fijne vakantie! Geniet er maar lekker van!!

Liefs zwangerwens!!

Deel Deze Pagina