koude buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liz, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik kan me herinneren dat er al eerder een topic is geopend over dit onderwerp maar kan hem niet vinden..
    ik maak me er totaal geen zorgen over maar ben gewoon benieuwd of meerdere zwangere een koude buik hebben?
    Ik heb dan wel op internet gelezen dat het te maken kan hebben met de bloedsomloop en energieen en veel koud eten maar daar geloof ik niet zo in..
    Ik had gisteren namelijk lekker een patatje bij de Bram gegeten daarna een kopje bruinenbonen soep en een bordje nassi...(hoe bedoel je snaaibuien hhahaha) en had daarna..daarvoor trouwens ook zo'n koude buik! alles van mijn lichaam was warm behalve me buik! (mijn moeder maakte zich wel meteen zorgen ohhhh wacht maar ik lek wel even mijn warme handen erop blabla haha...en je moet je warmer aankleden../ik zo nog warmer? ik zeet me kapot van dat stukje lopen in de stad! ik had het dus totaal niet koud!) ik denk zelf gewoon omdat je buik nu wat uitsteekt dat die eerder koud wordt ofzo? haha weet niet...
    Maar zijn er meerdere met een koude buik hier?

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ja hoor, heb ik ook!

Denk ook dat het komt omdat ie uitsteekt? Mijn handen, neus en voeten zijn ook altijd koud...!

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    toen ik zwanger was had ik precies hetzelfde en soms dacht ik ook ooh is dat wel goed omdt ie echt koud was en de rest van mn lichaam dus niet.. ik begon al te twijfelen of de baby het wel warm genoeg had haha
    maar idd heb t ook vaker gelezen en schijnt niet erg te zijn !

4. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier ook de gehele zwangerschap een koude buik gehad

5. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb tot enkele weken geleden in de horeca gewerkt, als we het heel druk hebben kijk ik niet zo nauw met glazen spoelen, gevolg hele buik nat met ijskoud water, gevolg buik echt ijs en ijs koud!
    heb het nagevraagd bij de VK en het kon voor het kindje helemaal geen kwaad, die zit lekker in vruchtwater met een temperatuur van 37 graden.

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik dacht precies hetzelfde :D

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    haha toch de meest logische verklaring..ik dacht dat ook ahaha

8. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik had het alleen in het begin.
    Nu draag ik positieslip, positiebroek. Die komen beide tot over je buik, dus al 2 laagjes. Dan nog een shirt die er weer over heen gaat, en vaak heb ik dan nog een buikband met leuke print. Dan heb ik dus 4 laagjes. Lekker warm. Alleen lastig als ik naar de vk moet, dan moet je zo veel laagjes pellen.

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Dat zijn veel lagen!:$ Hahaha. Ik kan er niet eens 1 laag overheen doen.. Jeukt en zit totaal niet lekker:p

Maare mijn buik is ook koud hoor.. En wat er eerder werdt gezegt ook me neus en me handen en voeten.. Maar zelf ik heb ik het echt de hele dag en nacht super heet..

10. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Hier ook een koude buik, neus en voeten ahaha.... zal wel helemaal niks zijn.

11. Chai

Chai Niet meer actief

Die van mij is juist sinds een week extra warm, zo raar..
    Loop de hele tijd met een warme bol van ene buik in de ronte en de rest van me lichaam voelt veel koeler aan.;)

12. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier ook een koude buik, zelfs in bed onder een dik dekbed is hij nog koud.

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier ook heel herkenbaar, maar heb dan ook altijd snel een koude neus, handen en voeten!

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik had ook een koude buik. Maar dat voelde ik eigenlijk alleen als ik bijvoorbeeld mijn handen erop legde en dat ik dan voelde dat mijn buik kouder was dan mijn handen. Het was niet zo dat ik de kou echt in mijn buik zelf voelde.

Deel Deze Pagina