rose-bruinige afscheiding

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marihi, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ik ben 40.3 w zwanger nu, en verlies vandaag een soort van rose-bruinige afscheiding. Het is gewoon dun, dus geen slijm oid, ook geen vruchtwater volgens mij. Wat kan het dan zijn? Iemand een idee???

Het is m`n vierde zwangerschap, maar de laatste is 8 jaar geleden, ik herken dit niet of kan het me gewoon niet meer herinneren...
    Heb wel regelmatig wee-achtige krampen, hoop ook van harte dat het spontaan begint, anders wordt ik volgende week ingeleid.

2. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Bij mij was het wel het begin maar had een inwendig onderzoek gehad geen strippen en de volgende dag bevallen

3. kimm2108

kimm2108 Lid

24 mei 2012
    82
    0
    0
    misschien een rare vraag, maar ook stukjes bloed?
    ik heb hier namelijk ook last van en een zeurderige buikpijn.
    de vk zei dat komt doordat je baarmoedermond zich aan het voorbereiden is en daardoor af en toe wat opengaat.

4. Mamavan31984

Mamavan31984 Actief lid

30 dec 2012
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij komt het omdat je baarmoedermond weker begint te worden.

Het wil niet veel zeggen, maar het kan wel dat de bevalling binnen nu en niet al te lang gaat beginnen.

Succes als het zover is. Als je je zorgen maakt, kan je altijd de verloskundige bellen he!

5. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Dank jullie wel! Ik verlies geen stukjes bloed. Heb gisteren wel een inwendig onderzoek gehad, maar strippen kon niet omdat de bmm te ver weg lag. Hoop van harte dat de bevalling snel begint, al zie ik er ook grandioos tegenop. Maar de kinderen worden wel erg ongeduldig en ongedurig van het wachten... En dan zijn we er ook maar weer van af. Inleiden zie ik ook erg tegenop, dus dan maar liever spontaan.

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Bij mij was dat ook het begin! Ik had wat krampen op de dag en moest nog voor gewone controle naar het ziekenhuis ( met 39+6 ). Voor ik naar binnenging even naar het toilet en ik trof hetzelfde aan op mijn inlegkruisje. Heb dit toen aan de balie gemeld, ook nav de krampen en werd aan de CTG gelegd met, inderdaad, weeen-activiteit. Acht uur later was ze er...

7. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Oh... en mijn bmm lag ook te ver weg... Want ik werd die avond wederom aan de CTG gehangen ( want ik was eerder naar huis gestuurd omdat het te onregelmatig was ) en ze wilde de ontsluiting checken voor ik weer weg moest... en toen duurde het heel lang voor ze het gevonden had. Het lag veel te hoog, voelde niks... en ineens: 'oh... je hebt 5 cm ontsluiting'.

Erg verrassend... ze stond er zelf versteld van!

8. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Nou, ik zou bijna gaan hopen... Heb geen krampen oid, alleen af en toe een wee-tje. Nou ja, we zien het wel...

9. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ben net maar even met een rotgang over een zand- cq hobbelweg gereden... Kreeg mijn zus ooit als tip toen ze overtijd liep. Moet zeggen, voelt niet lekker, net of het nog weer gezakt is...

Deel Deze Pagina