Geboortetens

Discussion in 'De bevalling' started by acnaib, Mar 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Wie heeft er ervaring met de geboortetens? En zijn ze positief??

2. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

Dec 8, 2011
    465
    0
    16
    Female
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Ik lees mee...
    heb toevallig gister een gekocht via marktplaats ik wil graag thuis bevallen en las toen dat de tens fijn is omdat het je iets meer controle geeft over de pijn verder ben ik niet zo van de pijn bestrijding maar heb wel graag controle dus naja als dit aparaatje me iets meer controle bied dan maar proberen baat het niet schaad het niet.

3. S1978

S1978 Actief lid

Dec 7, 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij de tweede de geboortetens gebruikt. Ik heb niet echt het idee dat het iets gedaan heeft maar mijn bevalling ging heel erg snel. Ik denk dat het vooral erg fijn kan zijn in het begin, wanneer de weeen nog niet zo krachtig zijn, dat je het moment dat het echt heel vervelend gaat worden nog kan uitstellen. Toen ik echt tegen het eind van de ontsluitingsfase zat was ik het ding ook zat. Zat om tijdens de wee iets te moeten doen haha. Toen heb ik hem uitgezet.

Succes alvast!

4. April2013

April2013 Lid

Mar 11, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een TENS omdat deze helemaal vergoed werd door mijn verzekering :).
    Er zitten verschillende standen op, ook een massagestand. Ik gebruik hem nu soms vanwege mijn bekkenklachten, maar denk niet dat ik hem tijdens de bevalling ga gebruiken.

5. Marihi

Marihi Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,268
    671
    113
    Ik heb het juist vanmorgen aan de gyn gevraagd. Die was er heel positief over, maar dan zou ik `m moeten lenen van de vk (of als die zelf meegaat, kan ik `m sowieso van haar gebruiken). Heb er dus geen ervaring mee, maar de gyn èn de vk zijn positief.

6. Patty01

Patty01 Actief lid

Jun 5, 2012
    205
    2
    18
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Ik heb een tens gebruikt tijdens het opvangen van de weeen, en ik vond het heerlijk! Ik kan niet zeggen dat het me meer controle gaf, ik vond het juist een heerlijke afleiding tijdens het opvangen van de weeen. Ik was in het begin zo geconcentreerd op de weeen en de pijn, maar zodra ik de tens aan zette, kon ik me daar meer op concentreren en vond ik het gemalkelijker om de weeen op te vangen. Ik zou het bij een eventuele volgende zwangerschap zeker weer gebruiken!

Share This Page