ineens megapijn in borsten op cyclusdag 7?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door helena115, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    lieve meiden,

2 november ben ik ongi geworden na een voor mij ongewone cyclus. gemiddels is mij ncyclus 34 dagen. Afgelopen ronde ineens op dag 11 mijn ei en 11 dagen later ongi.

vanmiddag begonnen mij ntepels pijn te doen, heb nu zon pijn dat ik mijm bh ui heb moeten trekken. Vooral zeer in de tepels echt steken en beurs.

Dacht eerst dat ik misschien weer een vroeg ei kreeg, maar ik heb pas pij nin mij nborsten ver na ei normaal.
    Heb ovutest gedaan, negatief.

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

2. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ik zit ook op cd 7, het is echt heel erg toevallig want ook ik heb pijn in mijn borsten. voor mijn nod ook wel een beetje maar niet zo als nu. Alleen ik gebruik clomid. (ik dacht dat het daar mischien van kan komen) het zou mischien kunnen dat je ei eraan gaat komen? dan kan je geloof ik dezelfde klachten hebben als dat je ongesteld wordt.

Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad en daar waren twee eitjes op te zien ze waren 15mm dus 1,5 cm als ze ongeveer twee zijn dan springen ze (teminste als dat bij mij ook gebeurt) dus dat wil zeggen dat ik ongeveer gerekend vanaf vrijdag dinsdag mijn spring zou kunnen krijgen. ik zit dan op de 9e cd geloof ik. het is erg vroeg maar het zou echt wel kunnen denk ik.

Ik zou het anders eerlijk niet weten maar wilde je even mijn ervaring laten weten, (mischien wel een beetje ego om over mijzelf te beginnen) maar zo kon je even zien wat het dus zou kunnen zijn.

Spannend hoor ik hoop dat je aan het eind van de maand zwanger bent! en je een hele mooie twee strepen kunt showen. Heb je verder nog klachten?

Liefs Wilma26

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi Wilma,

dank voor je antwoord!
    Wat grappig heb net gereageerd op andertopic van jou over ei op CD11, had ik dus afgelopen maand terwijl ik meestal mij nei rond de drie weken na start cyclus heb.
    Als ik er elke keer een heb want ik heb 2x volgens mij geen ei gehad.

Vind het fijn je verhaal te lezen, helemaal niet ego hoor! Hoop dat je snel je ei hebt en dat het raak is!
    Vind vroeg ei wel best, dat geacht met die lange cycli komt ook mij neus uit.
    Maargoed, het is nu al dag twee dat ik pijn aan mijn borsten heb, vooral aan een kant steekt het echt in mijn tepel.
    Je hoort inderdaad vaker dat men voor de eisprong pijn aan borsten kan krijgen, heb dit nooit eerder gehad, ik krijg alleen opgezette pijnlijke borsten paar dagen voordat ik ongi moet worden.

Wie weet, gezien we zo gelijk oplopen, hebben we vlug een mooi ei.
    GA mijn man maar eens mobiliseren en dan begin ik vanaf vanaaf maar met om de dag vrijen.

We houden elkaar op de hoogte!

xx

4. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey wilmaatje,

zie dat het deze maand ook niet voor jou mocht zijn, beter deze maand, voor jou en jouw pendels, want die staat deze maand bij mij van jou !!!

Deel Deze Pagina