eerder gaan testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ssgerundt, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik moet eigenlijk pas over twee dagen ongesteld woorden, heeft het dan nu al zin om te gaan testen of je zwanger bent?
    Voor mensen die niet kunnen wachten!!!

2. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Ik kan nog niet uit eigen ervaring spreken, maar heb al verschillende keren gelezen dat je 4 dagen voor je NOD kunt testen, dus ja je kunt al testen! Spannend!

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    in princiepe kun je al testen, maar niet bij iedereen gaat de opbouw van het hcg snel...
    dus als je een lage opbouw van hcg hebt kan het zijn dat de test negatief zegt terwijl die wel positief zou kunnen zijn.
    wat ook kan zijn als je voor je nod test is dat je positief test (dit is dan ook zo) maar toch ongesteld wordt... dit is dan een vroege miskraam (vmk)
    maar inprinciepe kun je gewoon testen....

4. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Zou in principe kunnen, en veel mensen doen het ook. Mijn ervaring is echter dat ik pas positief test ná mijn NOD, ik behoor blijkbaar tot degene waarbij het minder snel in urine zichtbaar is.

Als je het geduld nog op kan brengen zou ik wachten, maar dat is mijn keuze!

Succes in ieder geval! Ik doe (on)geduldig met je mee, ik moet tot vrijdag voordat ik kan testen ;)

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

je kunt 4 dagen eerder testen met bepaalde zwangerschapstesten, ik ga zelf ook 2 dagen eerder testen(dan ben ik namelijk jarig,lijkt me wel een leuk kadootje;))
    Heb de tests al besteld dus die komen overmorgen binnen.
    succes iig

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'ovulatie en zwangerschapstesten'

7. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb 5 dagen voor NOD al duidelijk positief getest. Dit was wel met een hele gevoelige test: UITERST GEVOELIGE - Zwanger & Kids

Het hangt er dus ook vanaf welkde test je in huis hebt.

8. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ik heb beide keren met de kv 2v5 testen 4 dagen voor NOD positief getest, maar dat ligt er ook aan of je snel HCG aanmaakt.

Succes!

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hoi hoi,

Ik zit momenteel ook 2 dagen voor NOD en heb deze test:

Bekijk bijlage 122543

Ik zal voor je duimen..!!! ( dit is een kruidvat 2 voor 5 euro)

10. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf nog geen ervaring maar ik zit ook te springen om te testen.. aan de ene kant wil ik mijn NOD afwachten maar ik ben zo benieuwd.. Ik hoop dat die er van mij net zo gaat uitzien als die van Friesland90..

11. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, Friesland 90, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina