4 dagen na nod nog niet ongesteld en negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Deniisee, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames! Ik ben denise. Ik ben 22 jaar. En Ik ben nieuw hier op dit forum.
    Ik zit met een vraagje.

Mijn laatste ongesteld begon 11 december. En ik heb altijd een een cyclus van 28 dagen. Ik had dus afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Ik ben ook nog nooit overtijd geweest. Ik heb al verschillende zwangerschaps testen gedaan. Maar tot nu toe zijn ze allemaal negatief helaas! Ik weet dat mijn eisprong is geweest omdat ik een een positieve ovulatie test had. Kwa symptomen heb ik een borrelende buik en voornamelijk savonds een opgeblazen gevoel. En ik heb nog steeds witte afscheiding. Ik dacht dat k gisteren ongesteld werd omdat ik wat voelde
    Maar dat bleek afscheiding te zijn. Ik ben niet misselijk en me borsten doen ook niet zeer ofso. Zou k zwanger kunnen zijn? En wanneer kan k het beste weer testen? Ik baal enorm van deze situatie. Het is ons eerste kindje en k weet daarom niet hoe het voelt allemaal. Dankjulliewel alvast!

Groetjes Denise

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    wanneer had je die positieve ovulatietest? Het is geen garantie dat je ei springt na een positieve ovulatietest. En ook wil het weleens gebeuren dat je cyclus een keer een latere eisprong heeft zonder ernstige oorzaak. Griepje bijvoorbeeld kan hier al voor zorgen...Als je temperatuurt kan je echt zien of je eitje gesprongen is doordat de temperatuur met minstens 0.2 graden een aantal dagen achter elkaar gestegen is.

3. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dankjewel voor je reactie! Ik had 24 of december een positieve ovulatie test. Ik ben voor de rest niet ziek geweest of griep gehad ofso. Maar ja wie weet een laat ei dan. Voor de rest ben k erg chaggie. En heb maagpijn en soms pijn in me onderbuik richting me lies. Owja en plopjes in me buik voel ik. Khoop dat k niet ongesteld wordt! Dit zijn in ieder geval.niet de dingen die ik voel als me ongesteldheid eraan komt. Maar me hoop is toch wel weg nu. Aangezien de negatieve testen telkens. Wordt het niks dan oo naar de volgende ronde maar wel met een flinke teleurstelling denk.

Groetjes Denise

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hoeveel rondes heb je al 28 dagen? Het kan best zijn dat hij nu iets later is..

Nog even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen.

5. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar Denise! Ik zit vandaag al op 9dagen na NOD....ook negatieve testen en niet ongesteld. Erg frusterend! Normaal ook altijd strakke 28dagen cyclus. Ik heb alleen geen flauw benul van mn eisprong dus dat zou t bij mij nog kunnen zijn....maar erg vervelend omdat ik dit helemaal niet herken bij mezelf.

Jij ook succes met afwachten

6. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi bubblez! Ik zit nou een half jaar op 28 dagen. De 3 maanden daarvoor was het heel wisselend omdat mijn hoormoonstaafje eruit is gehaald voor onze kinderwens. Het zou idd mss wel kunnen dat k nu een langere cyclus heb.

7. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heey caadje1989
    Vervelend he! Ik hoop ook voor jou dat je binnenkort met een positieve test aankomt! Ik duim met je mee!

8. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heey! Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Maar vanmorgen nog een negatieve test. Alleen vanacht ben k heel vaak wakker geworden door steken in me rechter lies. Ook vandaag op me werk had ik er last van. Wat kan dit zijn? Weet iemand dat toevallig? Voor de rest zijn me tepels groter en als k er op druk komt er vocht uit. Ik blijf hopen op een zwangerschap. Alleen ik durf niet te veel te hopen door de negatieve testen. Pfff wat een rot tijd!

9. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Ik zou even een afspraak maken bij de huisarts als je maandag nog niet ongesteld bent. Succes!

10. nirak1978

nirak1978 Niet meer actief

Als je 24 of 25 december een positieve ovulatietest had, was je ovulatie uiterlijk 27 december. Het is vandaag dus minstens 19 dagen na je ovulatie. Als je nu nog steeds niet ongesteld bent, moet je haast wel zwanger zijn. Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar feitelijk gezien moet het haast wel. En een positieve ovulatietest betekent gewoon wel een eisprong. Anders zou je het lh-hormoon niet aanmaken waar die testen op reageren.
    Ik keep my fingers crossed!

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Niet na iedere positieve ovulatietest springt het eitje ook echt. Soms lukt het nog niet en heb je een aantal dagen weer een LH piek. Dus tenzij je temperatuurt, waarbij je een eisprong (achteraf) met zekerheid kunt vaststellen, dan weet je nooit 100% zeker of je ei ook echt gesprongen is.

Het is wel vervelend om zo lang in onduidelijkheid te zitten. Ik heb bij mijn 2e pas op 10 dgn na NOD een tuurstreepje gekregen, maar bleek dus ook een week minder langer zwanger te zijn (later bij termijnecho). Ei dus blijkbaar een stuk later gesprongen en evt laat ingenesteld.

Ik zou nog even door testen.

12. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ja khad vandaag gebeld maar zr hadden geen plek meer. Aankomende maandag een nieuwe afspraak maken voor die middag. Nog steeds geen rode duivels...

13. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi nirak!
    Jaa k blijf beetje hoop hebben maar door negatieve testen ben k ook weer heel bang. Ik ben nog steeds niet ongesteld. K bel idd aankomende maandag naar me huisarts voor een afspraak. Ik hoop dat het waar is wat je zegt! K laat het in ieder geval weten! Weet jij toevallig wat die steken in mijn lies kunnen zijn. Het is alleen rechts. Groetjes Denise

14. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi caadje! Al nieuws? Hier nog steeds geen rode duivels maar ook geen positieve test..

15. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heey kache!

Jaa daar probeer k ook aan te denken. Maar het is allemaal lastig! We zullen zien. De tijd zal leren zeg k maar. En maandag ga k toch voor ze zekerheid ff langs de huisarts. Dankjewel voor je reactie! ^^ Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes denise!

16. nirak1978

nirak1978 Niet meer actief

Hoi! Die steken kunnen van alles betekenen. Toen ik bezig was om zwanger te worden voelde ik ook altijd van alles. Mag ik vragen welke zwangerschapstesten je gebruikt?
    Nog steeds niet ongesteld? Vreemde situatie hoor. Ik blijf meelezen!

17. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    #17 priincess, 16 jan 2016
    Laatst bewerkt: 16 jan 2016
    Hey mijne laatste menstruatie was ook op 11dec , ook paar keer negatief testen , mijn cyclus is tussen 26-31 dagen en ben ook al kei lang overtijd , heb af en toe wel menstruatie krampen , mijn borsten doen nie meer pijn normaal wel ! Heb alleen zijkant pijn die is pas begonnen , normaal voor ik ongesteld moet worden ben ik droog, maar deze maand heb ik ook soms afscheiding.. heb maandag afspraak by gyn ben benieuwd.
    Hoop dat je zwanger bent meiss xxx

18. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaa bizar hoe je op je lichaam gaat letten in deze periode ö. Ik heb verschillende gebruikt. Die kruidvat 2x5 en cb en action testen en etos test. Allemaal negatief helaas. En idd nog steeds niet ongesteld... k hou jullie zowiezo op.de hoogte xx

19. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oooh dan zitten we in het schuitje.. zo spannend! Ik heb idd ook soms afscheiding terwijl k ook droof ben als k ongesteld moet worden ja! Heel veel succes maandag! Laat ff weten hoe het is gegaan! Ik ga maandag naar de huisarts. Ik hoop ook echt vam harte dat jij zwanger bent! Xxx

20. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hihi spannend he!! Ik hou jou op de hoogte laat jij ook weten of je zw hebt? xxxx

Deel Deze Pagina