Hallo, Ik heb zo onwijs veel trek in babi pangang van de chinees. Weet iemand of dit gewoon mag? Of kan je dit beter laten staan? Groetjes
hier hetzelfde hoor! heb echt al vaak gehad dat ik zin had in chinees, echt alles wat er ook bij hoort dus.. en ik heb er niks over gevonden dat het niet mag..
ik eet gewoon chinees hoor! Het is toch gekookt, gebakken of gewokt? Volgens mij is het niet erg, ware het niet dat het natuurlijk niet heel gezond is... Maar goed sla moet je ook al extra wassen, dus wat is er wel gezond?
ze zeggen dat chinezen heel slordig zijn in de keuken wat betreft hygiene... maar ik eet bijna elke week een x chinees, het kan niet echt kwaad denk ik...
Ik heb tijdens mijn zwangerschap nu ook al verschillende keren chinees gegeten, en er eigenlijk nooit bij stilgestaan of dit kwaad zou kunnen... Heb zoiets van: we eten het toch niet rauw, is toch allemaal gebakken ofzo..
Volgens mij kan het geen kwaad hoor... Gewoon lekker eten... Ik vond het zelf op een gegeven moment niet lekker meer tijdens mijn zwangerschap en de behoefte is ook nog niet terug... maar dat is wat anders
tuurlijk mag dat..het is toch niet rauw. zou idd wel opletten of dat het er allemaal netjes uitziet maar het kan absoluut geen kwaad hoor.
je mag het gewoon eten hoor, er wordt alleen voor gewaarschuwd in het algemeen, dus ook voor niet zwangeren, omdat er veel smaakversterkers in chinees eten zitten, dat is alles
Weet je dat ze zelf heel vaak wat anders eten? on toppic; jawel kan geen kwaad, bij wokrestaurant vraag k wel altijd of ze het vlees wel goed laten doorbaken...
Met enige regelmaat iets gehaald bij de chinees en ook weleens gewokt tijdens mijn zwangerschap. En heb nu een gezonde dochter!
lekker eten hoor, je word er zlef wel een keer zat van whaha had ik tenminste op het laats had een keer chinees gegeten en alles kwma er savonds weer uit erna kon ik het heel lang niet ruiken of zien hihi. nu wel weer. weet niet neit hoe het straks bij deze word hahaah.
Ja ze eten chinees...(geen stampot). Maar ze eten het niet altijd hetzelfde wat ze hier verkopen..Geloof me..Ze bereiden het vaak anders..
In China eten ze echt geen babi pangang en bami hoor! Dat 'chinese' eten is NoWay Chinees Het gaat er denk ik om dat het ongezond zou kunnen zijn omdat het niet het eten is dat je 'normaal' eet.. Ivm kruiden en zo. Maar inderdaad, als het niet rauw is kun je in principe alles eten.
Ik had gehoord dat het niet mocht, heb t dan ook nooit gegeten tijdens zwangerschap. Kwestie van de versheid van de saus ofzo dacht ik, als die niet genoeg verhit is (aangezien die niet vers is)...