ik houd van namen zoals Chayenna Sharona Shania maar ook namen zoals Noa Fenna Sarah - sara lynn enz Nu vind ik Lynn en fenna leuke namen maar welke ik nu precies leuker vind is lastig hihi wat vinden jullie
Lynn vind ik leuker. Noem dr aub geen Chayenna. Zo wordt de naam van onze dochter vaak uitgesproken en vind het afschuwelijk
Brr Sharona, die vind ik niet zo mooi.. Maar Fenna en Noa vind ik erg leuk! Vind Fenna en Chayenna wel echt namen uit 2 verschillende werelden, wat grappig dat je ze beide mooi vind! Fenna vind ik erg mooi, Lynn vind niet af klinken doordat er een Jaylinn, Maylynn, Faylin en een Jade-Lynn in ons dorp wonen. Maar er is niks mis mee hoor!
Ik houd juist absoluut niet van namen als Chayenna. Ik houd meer van kort en stoer, zoals de namen die je later noemt. Fenna is daarop wel een uitzondering. Die vind ik niet mooi, want vind t heel ouderwets en hard klinken. Komt denk ik doordat er bij ons in de buurt een bejaarde Fenna woonde, en zij was nogal een zuur mens. Bij Fenna denk ik dus vooral aan een oude zuurpruim. Haha Lynn dus, voor mij!
Sarah! Lief en tijdloos. Lynn is een afkorting van Linda/Linde, dus klinkt niet 'af' Fenna vind ik niet mooi, hard en kattig.
Chayenna en Sharona zijn niet mijn smaak. Zie in mijn omgeving Lynn heel veel. En vind deze naam wel erg van deze tijd. Ik zou eerder voor een tijdloze naam gaan zoals Noa of Sara.