Ik ben vandaag 39 weken 1 dag. En het rommelt al de hele week maar zet niet door. Me prop ben ik ook nog niet kwijt. Nu heb ik 2 keer met afvegen wat rosige soms wat rood vocht op het papier. Ik weet niet goed waar het wegkomt, het is niet veel en ook niet elke keer. Komt me prop eraan? of is er toch wat met de vliezen? wie herkent dit toevallig?
ik herken het van horen zeggen als je slijmprop, als je die gaat verliezen kan er wat bloed meekomen. hou het in de gate en als je je echt teveel zorgen maakt gewoon je vk bellen. bloedverlies is altijd een reden Liefs xx
het is heel raar weet niet hoe ik het moet uitleggen, ik had gewoon met afvegen wat rosige vegen verder niet echt vochtig ofzo enkele keer wel, gewoon rosige vegen dus. en niet elke keer als ik na de wc ga. dus heel raar. verder nog geen slijmprop verloren ofzo maar ik hou het ff in de gaten! dank je wel! liefs xx
Ik had de 's ochtends en 's avonds ook een beetje bloederige afscheiding. Om 22.00 begonnen die dag de weeën. Dus wie weet!
Veel vrouwen verliezen wat bloed voordat het echte werk begint. Heeft overigens niets met de vliezen te maken.
Ik had zondagavond heeeeeel lichtroze afscheiding, was moeilijk te zien op het toiletpapiertje. 's Nachts om 2.30 begonnen de weeën. Hopelijk zet het bij jou ook door.....Ik was trouwens 39wk4dgn zwanger toen ik dat lichtroze had..
Ze zit hier nog steeds lekker warm in me buik. ik heb het 3 keer gehad gister op de wc papier heeeel lichtrose afscheiding soms wel donkerder, maar verder niet meer. Helaas zit ze er nog steeds, afwachten dus!
Ik had vanacht ook het idee dat er wat licht bloedverlies was bij het afvegen. Heb erna niks meer gehad, twijfel dan nu ook of ik het goed gezien heb. Heb wel slecht geslapen vanacht, veel last van de buik. Ook vandaag overdag veel harde buiken enzo. We wachten maar af, erg lang duurt het nu ook niet meer.