Rossana Lima bedreigd door ex Kluivert

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mama26, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Rossana Lima bedreigd door ex Kluivert
    Uitgegeven: 30 juni 2008 09:28

AMSTERDAM - Rossana Lima heeft aangifte wegens mishandeling gedaan tegen Angela van Hulten, de ex-vrouw van haar man Patrick Kluivert. Dat vertelt de manager van de styliste maandag in De Telegraaf.

Angela en haar moeder zouden de nieuwe vrouw van de voetballer zaterdag in Amsterdam hebben aangevallen, toen Rossana en Patrick de drie zoontjes die Kluivert met Angela heeft op kwamen halen.

De 35-jarige Lima zat volgens haar manager in de te wachten toen de moeder van Angela op de auto af kwam stormen en door het open raampje begon te spugen en te slaan.

Daarop zou ook Angela naar buiten zijn gekomen en zich hebben gemengd in het gevecht.

Zoontjes

Nadat een geschrokken Patrick zijn zoontjes Quincy (11), Justin (9) en Ruben (7) in de auto had geladen en wegreed, zouden Angela en haar schreeuwend en scheldend zijn achtergebleven.

Aangifte

Volgens de manager zijn de bedreigingen die Angela en haar moeder uitten de uiteindelijke reden geweest voor de aangifte. Wat er precies is gezegd is niet bekendgemaakt.

De vrouwen zouden volgens De Telegraaf kwaad zijn omdat Rossana uitspraken zou hebben gedaan waaruit bleek dat zij Angela en haar moeder minderwaardig vindt.

Voetbalvrouw

Lima, die zondag door het tijdschrift Miljonair werd uitgeroepen tot voetbalvrouw van het jaar, is sinds begin dit jaar getrouwd met de 31-jarige Kluivert, met wie ze vorig jaar zoontje Shane Patrick kreeg.

De voetballer scheidde in 2004 van Van Hulten, na een huwelijk van vier jaar.

De politie was maandag nog niet bereikbaar voor commentaar

2. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Niet normaal toch? Waar haar eigen zoontjes bij waren....

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ach ja we horen het nu maar van 1 kant misschien is het wel heel anders gegaan.
    we moeten niet alles geloven wat we lezen.

4. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Dat klopt!

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ben benieuwd naar het echte verhaal!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik denk dat het wel heel erg opgeblazen wordt.

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Gevalletje 2 vechten 2 schuld?
    Weet t niet hoor...je hoort idd maar weer 1 kant van het verhaal. Als je als moeder zo uit de hoek komt richting de nieuwe vriendin ven je ex schoonzoon dan lijkt me er toch nogal wat aan de hand achter de schermen... ZEKER als je dat doet terwijl de kleintjes erbij zijn.
    Maarja de echte toedracht zullen we vast weer niet horen, zoals zovaak bij nieuws berichten tegenwoordig.

8. Niet meer actief

Ik hoorde nu weer dat het helemaal niet ging om vechten/lichamelijke aanval maar dat het allemaal mondeling was. Dat ze elkaar flink hebben beledigd en dat mevr. Lima daar nu aangifte van heeft gedaan.

*Zucht*, Hoe oud zijn ze?

9. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik vind het vooral zielig voor zijn kinderen. Die hebben er niet om gevraagd dat mams en stiefmams elkaar in de haren vliegen.

Ongeacht wie er begonnen is, die twee mutsen zouden zich kapot moeten schamen.. want ze dienen zich er allebei van bewust te zijn dat ze nu eenmaal BN'ers zijn en dat dit soort dingen door de pers worden meegenomen. Is dat eerlijk? Misschien niet. Maar ze zouden zich wel moeten realiseren dat die jongetjes vandaag wel weer gewoon naar school moeten en daarom zouden ze zich gewoon eens niet als twee over het paard getilde wannabe-celebrities moeten gedragen.

*pfft.. de hormonen gieren nog wel door mijn lijf, geloof ik!*

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou dan kunnen die 2 van mij elke dag wel naar de politie...die ruzie's hier soms...pfff.
    Ik dacht dat t aan de naderende puberteit lag...
    Zijn die 2 zeker ook 9 en 11? :)

11. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Mocht die Rossana willen, volgens mij hikt die al tegen de 40 aan!
    Stomme trut met d'r stomme kop.

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    rosanna lima lijkt me juist heel leuk! ze is een vaste klant bij mijn zus en schijnt echt heel normaal en spontaan te zijn.

13. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik vind haar ook niet leuk en ook niet knap..

14. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ze heeft kapsones...heb haar verscheidene keren ontmoet en ze is echt een kutwijf!

15. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ach ja zo hebben we allemaal wat ;)

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ja maar zij gaat ermee op tv en wij moeten daarvoor betalen! :evil: :p

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ach er zijn er wel meer met kapsones en die komen niet met hun snottert op tv ;)

verder vind ik het ongepast om een scene te maken op straat zeker waar je kinderen bij zijn, niet echt het goede voorbeeld je vuile was buiten hangen.
    Was er graag bij geweest om te kijken hoe dat er aan toe ging en de snoetjes van die kindjes te zien.... triest!

Deel Deze Pagina