Mijn dochter had ook een rode schijn in haar blonde haartjes maar die zijn inmiddels lichtblond geworden. Wel heeft ze donkere wimpers. Haar ogen waren licht grijsblauw en die zijn ook donkerder met wat groen erdoorheen en bij de iris zie ik zelfs eat bruin. Ben heel benieuwd wat daar nog allemaal uit gaat komen haha. Ik heb zelf een hele saaie donkere blonde kleur van mezelf. Hoop dat zij zo lichtblond blijft haha
Toen mijn zoontje zo oud was had hij een hele rossige gloed over zijn harn heen. Voor zn eerste verjaardag was dat weg en is hij blond met een gouden gloed er overheen.
Ik was vroeger rossig, tegen rood haar aan en had ook lichte wimpers en wenkbrauwen. Inmiddels ben ik meer blond en mijn wenkbrauwen zijn zo licht dat je ze amper kan zien. Wimpers zijn wel wat donkerder. Ik heb trouwens nooit rare opmerkingen gehad over mijn haarkleur en ben er ook nooit mee gepest. Het enige wat ik erg jammer vind is mijn huidskleur, ik ben erg wit. Trek je niks aan van de opmerkingen van anderen!
Ik ben zelf geboren met gitzwart haar, dat werd oranje/rossig en toen blond en ik ben nog steeds blond. De kindjes van mijn zusje hadden eerst rossig haar maar zijn ook allemaal blond.
ikzelf ben rood en ben erg benieuwd welke kleur mijn dochtertje heeft, de ene keer is het blond de andere keer echt rood (ligt eraan hoe het licht erop schijnt) haar wenkbrauwen zijn rossig maar ze lijkt nu steeds blonder te worden (9mnd)
Mijn beide zoontjes waren bij de geboorte rossig. De oudste werd steeds lichter en is nu witblond met grijze ogen. De jongste is wel rossig gebleven en heeft een donkerblauw en een bruin oog. Zijn huid is gek genoeg donkerder dan die van mijn oudste, die echt melkwit is.
Hier 3 zoontjes rossig. Zijn net 9 maanden dus ben benieuwd of het nog gaat veranderen. 1 Was bij de geboorte blond met een beetje rossige gloed; maar is nu echt wel rossig, zelfs rossiger dan zijn 2 broertjes nu. Kan nog lang veranderen, volgens mij worden best veel kindjes rossig geboren en veranderd daarna de kleur nog. Mijn partner is rood en 2 ooms van mij ook dus ze zullen wel deze kleur houden.
Alledrie mijn kinderen waren rossig bij de geboorte. Ik ben het, mijn broertje is het, mijn schoonmoeder. Zit dus wel in de familie. De oudste is nu hoogblond, in de zomer bijna wit, de tweede is nog steeds rossig, de jongste tot nu toe nog steeds rossig, maar dat kan nog veranderen.
Mijn dochter had een rossige gloed als baby, maar haar wimpertjes wareb (donker)blond. Tussen de een en anderhalf jaar is het rossige haar blond geworden en gebleven.Mijn oma en tante zijn roodharig, wij zijn zelf blond, maar het had dus allebei gekund.
Onze uk had hele donkere haren bij geboorte daarna was het rossig. Nu is hij 14 maanden en blond met rode gloed. Zijn wimpers zijn donkerblond.
Jup , ook hier rossig kindje. Papa is ook rossig! Met de geboorte al rossig en sinds dien nog niet veranderd !
onze dochter was ook rossig toen ze nog mini was. nu is ze blond, steeds meer donkerblond. blauwe ogen en geen witte huid, dus ik hoop en denk dat ze daardoor ook niet snel verbrand. ik hoor heel vaak van mensen dat ze zo bruin lijkt... dat had ik niet verwacht toen ze zo rossig was, dus kan alle kanten op gaan