Rot redenen zijn dat dan dan heb je hoop en dan zo'n kulreden :x. Werkgevers zijn erg makkelijk tegenwoordig zo had mijn man sollicitatiegesprek op een vacature, goed gesprek en een telefoontje we willen je graag hebben maar nu hebben we geen plek en of genoeg werk zodra de drukte door zet hoor je het, uhm als je geen vacature hebt waarom zet je dan een advertentie eheb je een uitzendbureau aan het zoeken voor je
ja werkgevers gebruiken echt rotsmoesen zoals hier boven heeftmijnman ook gehad werd continu gebeld en gezegt volgende week belik je endan heb ik bedrijfsauto voor je en kun je hier aan de slag, ja dus niet want een 2 weken later belde manlif zelf maareven nee sorry we hebben volgend jaar pas werk voor je:S
Nou hij kon daar wel werken.. Maar voor 9 euro bruto per uur. Dat is voor ons op dit moment echt te weinig ( zijn WW uitkering zou zelfs nog meer zijn) Als we die 9 euro zouden nemen komen we financieel echt niet uit Nu gingen ze kijken of er met salaris nog onderhandeld kon worden en werd hij volgende week terug gebeld. Aankomende donderdag heeft hij bij een ander uitzendbureau ook een gesprek voor een functie waar hij op had gesolliciteerd als verkeersregelaar. En vandaag een mail gehad dat ze zijn sollicitatie brief hebben ontvangen en binnen 2 weken contact op nemen. Ook zijn zijn collega's het er niet mee eens dat hij weg moet en die gingen ook nog wat proberen. Al met al dus nog geen werk maar wel druk bezig!
Neeee joh dat meen je niet!!!! Dat vind ik helemaal een naaie streek zeg:x Dat weet je toch voor je iemand aan neemt of niet dan?