goede juwelier Brabant/Limburg

Discussie in 'De lounge' gestart door meintje, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik ben op zoek naar een goede juwelier in Brabant/Limburg om opnieuw mijn oren te laten schieten voor oorbellen. Na een ongeluk ben ik aan mijn oren geopereerd en zijn mijn lellen dusdanig veranderd dat ik (als ik oorbellen wil) opnieuw gaatjes zal moeten laten schieten. Ik wil dit wel graag, maar aangezien ik nu geen standaard oorlellen meer heb wil ik wel naar een goede betrouwbare juwelier.

Iemand suggesties?

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ken wel een hele goeie juwelier, maar weet niet welke omgeving je precies bedoeld?

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik woon in Noord-Limbrg. Tussen Venray en Venlo. Ik kom ook regelmatig in Brabant bij familie. En voor een goede juwlier wil ik wel wat meer kilometers maken. Hoor het graag!

4. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Als ik jou was zou ik naar een piercer gaan. die hebben er vaak net wat meer kijk op. En piercen schijnt ook beter te zijn dan schieten...

5. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Echt waar? Dat is nieuwe voor mij, hoe komt dat dan? Zo'n shop ken ik al helemaal niet:)

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

In Gennep zit een goeie juwelier. Dat is dan bij jou ook in de buurt. Die bedoelde ik.

7. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    Welkom by BodyMx breda beetje verder van je vandaan maar echt een heel goed adres!! Mijn tongpiercing laten zetten. Mensen zijn zeer deskundig! Succes!

Deel Deze Pagina