Hoi Heeft iemand DE tip voor die irritante gedraaide elastieken in de postie rokken en broeken?? Werd er mn vorige zwschap al crazy van en nu dus weer. De elastieken gaan dubben en gedraaid zitten. ten 1e zit het niet fijn en ten 2e zie je het als je buik groter is en je strakke shirtjes aan hebt.. Ik heb em nu al gestreken die band en in m`n zei maar een veiligheidspeld gestoken.. maar erg fijn is het niet.. hebben jullie daar ook last van? Graag reacties! Groetjes Dani
Ik ervaar het ook zo...pfff mega irritant! Nou moet ik wel zeggen dat in de "duurdere"broeken ik er minder last van heb al van de miss etam. Ik heb hem nu vastgezet met een veiligheidsspeld en dat draaien is nu wel minder geworden.
Van welk merk of welke winkel heb je positiebroeken met zo'n rottig elastiek? Ik heb er namelijk eigenlijk geen last van.... wel dat nu mijn buik groter is geworden, die band niet meer zo mooi boven aan m'n buik ophoudt, maar al iets lager, waardoor je met strakke shirtjes wel de band ziet zitten. Maar niet dat ze draaien ofzo.
Ik heb ze van prenatal en die draait enorm....Ik heb er ook 1 van Noppies en daar heb ik geen last van
ik heb er ook last van ik haal die broeken met die dingen erin niet meer... heb nu broeken waarvan alles gewoon elastiek van is bij de buikband en zit nog lekkerder ook nog...
Ik heb ook zo'n broek met een elastiek die draait... inderdaad van Miss Etam. Had me er nog niet echt in verdiept omdat het me de laatste keer pas opviel, maar als je hem nu als hij goed zit aan de kant waar je hem niet versteld met een steekje vastnaait, dan kan je hem zowiezo gemakkelijker terugdraaien. (ben echt niet van de handige naaiers hoor en t zal misschien ook niet werken, maar misschien is t wat)
Wat een herkenbaar topic:x Heb hier broeken van prenatal en Miss etam en die van de Miss Etam draaien het meeste!De band is ook wat lager, waardoor het elastiek rond mn navel zit, terwijl de broeken van de prenatal een heel stuk hoger aansluiten. K lees ook even mee voor de gouden tip
Ik heb ook broeken/rokken van Mamalicious en Noppies, ook totaal geen last van! Deze zitten véél fijner! Maar ik heb ook een rok van de Miss Etam, nou nooit meer!! Wat een rot ding! Ze zitten ook niet lekker. Zou niet weten wat de gouden tip is voor die draaiende elastieken...
Ik loop ook de gehele dag dat stomme elastiek goed te draaien, moest eigenlijk wel even lachen toen ik dit topic zag, dacht dat ik de enige was (gelukkig dus niet)... Ik heb ook broeken van de Miss Etam... Wat ik nog irritanter vind, is dat de band tot halverwege mijn buik komt nu en het elastiek dan mijn buik "in 2e" deelt, ziet er niet uit als je een strak truitje aanhebt. En het elastiek zit al op het lost...
wellicht een idee om de band vast te naaien aan de stof eromheen,...dus boven en onder in dezelfde kleur vaststikken?? Weet niet of dat helpt hoor, geen ervaring ermee, maar het is het proberen waard misschien,....?? succes!
ja maar dan is het effect van de elastiek weer weg. Heb gemerkt dat vooral het dunnere knoopsgat elastiek draait, echt heel irritant. Nu mn buik zo dik is heb ik in mn rok het elastiek er al helemaal uitgetrokken. Hij zakt nu toch niet meer af en het zit een stuk fijner en ook mooier onder shirtjes. De broeken met een hele elastische bovenkant zit nog t fijnste, maar die heb ik maar 1. Verder heb ik van die ergernisopwekkende broeken en rokken. Vreselijk Ze zouden beter een normale elastiek erin kunnen zetten en dan alleen aan het eind gaten kunnen maken. Dan klapt ie niet zo snel dubbel, maar dat zal wel te duur/ te veel werk zijn
Heb er ook geen last van.. Draag ook broeken van Noppies en Mamalicious... Heb wel 1 broek van de H&M.. een witte driekwart maar die zit niet lekker. Die knelt echt als een gek bij het elastiek aan de bovenkant.. Maar geen last dat het draaid... Heb helaas niet de gouden tip
herkenbaar.....heeel vervelend....zelf ben ik niet zo handig met naald en draad, mijn moeder heeft nu halverwege een stiksel gezet waardoor de band in elk geval in het midden recht blijft. Bij het knoopsgat trek ik de band nu strak aan waardoor het draaien over het algemeen wel meevalt....handig is anders, ik heb het vooral bij de miss etam broeken en rokken.... De echte tip heb ik helaas ook niet, ik deel de frustratie...
de gouden tip voor mij is broeken van Mamalicious!!! bij de zwangerschap van mijn dochter had ik ook broeken van de miss etam.. maar deze zwangerschap 2 broeken van Mamalicious gekocht en mijn broeken van miss etam blijven in de kast liggen die trek ik dus echt niet meer aan!!! bij de broeken van Mamalicious heb je een hele fijne buikband, ik heb de broeken al aan vanaf 12 weken ong, de banden rekken fijn mee!! de prijzen van de broeken vind ik best meevallen!! ze hebben ook duurdere maar ik heb nu een jeans van 30 euro en een "sjieke" zwarte pantalon en die was volgens mij 26 euro!