minder bewegen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Salke, Aug 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Salke

Salke Lid

May 15, 2010
    74
    0
    0
    België
    Ik ben zo goed als 31 weken zwanger, maar voel mijn kindje minder bewegen, maar voel het wel nog.
    Heb zoal gelezen omdat het in de buik wat krapper word dat mijn kleintje minder beweegt, heeft er nog iemand dit ondervonden?

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Als je het maar minimaal 5 keer per dag voelt bewegen. Ieder klein schopje mag je als 1 keer tellen!

Succes

3. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Als je het niet vertrouwt, dan moet je je VK bellen. Wij kunnen hier niet inschatten of het wel of niet goed is.

4. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    #4 silly88, Aug 10, 2010
    Last edited: Aug 10, 2010
    ik heb van de week 1 dag gehad dat is hem heel weinig gevoeld heb. ik had gelijk zoits van is er wat aan de hand. de laatste maanden voel ik hem veel, en over de hele dag heen verspreid. maar gelukkig was het de dag erna weer normaal, voel me toch iets betre als ie lekker aanwezig is. je leest wel overal dat je ze dalijk minder gaat voelen, dus ik ga er ook maar van uit dat dit bij mij ook gebeurd dalijk. het zal best kloppen

groetjes

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik zou het wel ecg vinden hoor als ik de kleine helemaal niet zou voelen maar iets minder mag van mij wel. Ik hoop daarom ook stiekem dat als het straks een beetje krapjes wordt, ze wat stiller blijft want het is niet normaal hoe hard een kind kan schoppen zeg!!! Hihi... Maar goed, TS je zegt je voelt het minder... Dus je voelt het nog wel. Volgens mij is dit dan geen probleem toch? Kindje krijgt inderdaad minder ruimte dus minder bewegingsvrijheid! Mocht je je kindje nou helemaal niet meer voelen dan zou ik contact op nemen met de vk. Succes!!

Share This Page