Ik ben zo goed als 31 weken zwanger, maar voel mijn kindje minder bewegen, maar voel het wel nog. Heb zoal gelezen omdat het in de buik wat krapper word dat mijn kleintje minder beweegt, heeft er nog iemand dit ondervonden?
Als je het maar minimaal 5 keer per dag voelt bewegen. Ieder klein schopje mag je als 1 keer tellen! Succes
Als je het niet vertrouwt, dan moet je je VK bellen. Wij kunnen hier niet inschatten of het wel of niet goed is.
ik heb van de week 1 dag gehad dat is hem heel weinig gevoeld heb. ik had gelijk zoits van is er wat aan de hand. de laatste maanden voel ik hem veel, en over de hele dag heen verspreid. maar gelukkig was het de dag erna weer normaal, voel me toch iets betre als ie lekker aanwezig is. je leest wel overal dat je ze dalijk minder gaat voelen, dus ik ga er ook maar van uit dat dit bij mij ook gebeurd dalijk. het zal best kloppen groetjes
Ik zou het wel ecg vinden hoor als ik de kleine helemaal niet zou voelen maar iets minder mag van mij wel. Ik hoop daarom ook stiekem dat als het straks een beetje krapjes wordt, ze wat stiller blijft want het is niet normaal hoe hard een kind kan schoppen zeg!!! Hihi... Maar goed, TS je zegt je voelt het minder... Dus je voelt het nog wel. Volgens mij is dit dan geen probleem toch? Kindje krijgt inderdaad minder ruimte dus minder bewegingsvrijheid! Mocht je je kindje nou helemaal niet meer voelen dan zou ik contact op nemen met de vk. Succes!!