ik ben vandaag 6 weken en 3 dagen zwanger op zijn minst. vandaag naar de efteling geweest en bij het toiletbezoek voor we weg gingen veegde ik helder rood bloed af. 3 kwartier geleden weer naar de wc geweest en toen was alles weg, van binnen was nog iets bruin te vinden. geen krampen en vandaag nog steeds goed misselijk geweest. wie heeft ook zo iets gehad en daarbij bleef het goed gaan?
Geen zorgen maken! Waarschijnlijk is er gewoon een adertje geknapt. Je hebt geen krampen en het bloeden is gestopt dus geen reden tot zorgen.
Toen ik zo ongeveer ook 6 week in verwachting was. Heb ik ook bloedverlies gehad. Ook 1 keer tijdens het vegen. Daarna was alles voorbij. Gelukkig was het niks. Als je je niet vertrouwd. Dan kun je misschien wel de verloskunde bellen om je gerust te stellen. Maar volgens mij, als je geen krampen heb zou t goed moeten zijn. Sterkte.
balen voor je pino. IK zou voor de zekerheid maar even de vk bellen en een echo laten maken morgen dan weet je zeker dat het goed gaat. Zo niet dan weet je het ook. het hoeft niets te zijn ga daar maar vanuit Sterkte.
Hoi, het is nu echt volledig weg. Nog geen krampje gehad. Net na het bloeden had ik wel een beetje branderige pijn aan de binnenkant zeg maar, maar zeker niet bij de bm. Ga er maar vanuit dat het goed zit. vk is alleen te bereiken nu via de ambulancedienst. Misschien dat ik morgen bel, misschien ook niet.
Ik heb vanaf vorige week zondag bloedverlies (ik was toen 6 weken). Tot no toe nog iedere dag wat bloedverlies (nu 7 weken). Tussendoor 2x echo gehad, beide keren goed. kloppend hartje en voldoende gegroeid. As vrijdag weer een echo, blijft spannend maar alles nog steeds goed. Liefs
Bloedverlies in een zwangerschap hoeft niet te betekenen dat het verkeerd is, maar is wel ALTIJD een reden om contact op te nemen met je VK. Ik zou toch even bellen! En anders morgen overdag even, maar laat het niet zomaar voor wat het is... Waarschijnlijk is bij jou alles goed, maar bij miskraam moeten ze ook weten of je 'schoon' bent anders kan het later gezondheidsproblemen veroozaken. En zelfs een 2de zwangerschap in de weg staan.
Ook hier bloedverlies gehad...ook vegen helderrood bloed en daarna wat bruin... Was toen 9 weken zwanger...geen krampen oid. Heb vk wel gebeld (was om 4.30 's nachts) maar ze kan natuurlijk toch niks doen. Omdat ik dmv ICSI zwanger ben geraakt, heb ik volgende dag gyn gebeld en kon ik meteen langskomen... 1e echo was bij mij 6w4d en toen hebben ze hartactie gezien, dus misschien kan je morgen even bellen, verhaal uitleggen en dat je dan een echo krijgt...hoop het voor je! Zal sowieso morgen even bellen, ook al is het over... Ik denk wel dat het goed zit hoor! Liefs
Als je de huisarts belt kan die je doorsturen voor een extra, medische, echo in het ziekenhuis. Dan gaan ze kijken of er uberhaupt wat in je baarmoeder zit. Ik heb namelijk ook bloedverlies gehad met 5 weken en mocht diezelfde dag nog naar het ziekenhuis. En daar een mooi vruchtje in een vruchtzakje gezien . Opluchting dus ik zou even bellen! Waarschijnlijk is het oud bloed of gewoon idd een adertje dat is geknapt omdat je baarmoeder uitzet. Good luck!
Ik heb net gebeld. Ze doen verder niks. Moet afwachten, maar als het hierbij blijft zal het niks zijn waarschijnlijk.
Als je een beetje bloed verliest vanwege een geknapt adertje hoef je echt de vk niet te bellen hoor. Dan zullen ze het nog druk krijgen.
@ Muppet: dit is ook wat de VK zelf zegt, en ik ook regelmatig lees. De VK kan dan inschatten of ze onderzoek moeten doen of niet. Dat zal niet altijd zo zijn. Maar ze moeten toch wel op de hoogte zijn van.
Dit is mijn 2e zwangerschap en ik hoef echt niet langs te komen met een geknapt adertje hoor! Wat kunnen ze eraan doen? Jij hebt het waarschijnlijk over als je wat meer bloed verliest, dan is het logisch dat je langs moet komen want dan kan er wat anders aan de hand zijn. Maar niet voor een klein veegje hoor.
Denk ook dat het misschien een adertje is geweest wat gesprongen is. Als je meer bloedverlies had gehad dan was het een ander verhaal.