Sorry, klaagtopic... Vandaag 40+2 en ik ben er klaar mee.! Ik heb last van mijn heupen, bekken en rug.. Slaap nog maar een paar uurtjes per nacht, voel me voortdurend onrustig en ik wil gewoon zo graag gaan bevallen.! Ik moest het even kwijt, dus ik dacht ik ga jullie ermee lastig vallen..
Zal ik er dan wat cliches in gooien? 'Het kan nu écht niet meer lang duren', 'er is er mog nooit één blijven zitten', 'geniet maar van je rust, straks is het voorbij'... Oh ja, de komende dagen ga je druk zijn met het beantwoorden van appjes, telefoontjes met de vraag of het al is begonnen... Ik spreek uit ervaring: met 41.5 bevallen. Veell geluk met je kleintje straks!
Herken het gevoel, over twee dagen zit ik ook op de 40 weken en ben er ook klaar voor, ik heb alleen het idee dat de kleine meid het nog wel lekker vind hierbinnen Succes de komende dagen en hopelijk duurt het niet lang meer!
Wachten na 40 weken is vervelend. Wachten na 41 weken is echt niet leuk meer haha... Succes... Je bent het wachten zo weer vergeten zodra je je kleintje in handen hebt. Net als de bevalling overigens
Ik snap je helemaal. . Ik heb hetzelfde gevoel. . En dan steeds de appjes enz. . Is het nog rustig? Rommelt het al? NEE