hey meid waar is de niet leuk knop ??? in iedergeval gefeliciteerd met je zoontje hoop dat hij alsnog een vet coole verjaardag heeft gehad
Sneu voor zo'n klein mannetje. Toch vind ik niet dat je kan verwachten of eisen dat er kaartjes gestuurd worden. Persoonlijk ben ik gek op kaartjes krijgen/versturen dus probeer wel altijd zo attent te zijn om met leuke/bijzondere gebeurtenissen een kaart te sturen. Mijn familie vind ik top, maar zij sturen ook geen kaarten. Niet met verjaardag, niet met kerst, nooit! Ik verwacht het ook niet van ze. Het afbellen met een smoes of zelfs helemaal niet afbellen vind ik kwalijker eigenlijk, dat vind ik een fatsoens kwestie! Misschien een leuke tip, niet alleen voor verjaardag maar ook in het algemeen postcrossing.com super leuk systeem! Jij stuurt een kaart en krijg vervolgens ook weer een kaart terug! Je kan zelf aangeven of je alleen NL wil of heel Europa en daarbuiten.
Wat rot voor je zoontje! Maar in je eerste berichtje schrijf je dat jullie nooit wat terug krijgen aan kaartjes, hoe komt het dat hij zich er dan zo op verheugd als het nooit gebeurd? Lijkt me handiger om, als je weet dat er geen kaartjes komen, uit bescherming het hier ook niet over te hebben zodat hij niet teleurgesteld raakt uiteindelijk. Ik zou me daarom juist samen met hem focussen op andere leuke dingen die een verjaardag met zich meebrengt! Veel taart en cadeautjes bijvoorbeeld Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad.
AAahh vind dit zo rot voor je zoontje, wat zal jouw moederhart gebroken zijn na het zien van zijn teleurstelling Wat ik niet snap is dat ok het kan zijn dat jouw familie niet naar jou omkijkt, waarom doet je schoonfamilie precies datzelfde. Het kan toch niet zijn dat beide kanten niet om de kleinkinderen geven. Is de relatie tussen je partner en zijn familie ook zo slecht dan?? En inderdaad als ze nooit komen naar jullie verjaardagen en nooit kaartjes sturen, waarom geef je je kind dan nog hoop daarop. Ik zou juist uitleggen dat er iets tussen jou en de familie is gevallen, dat ze daarom nooit willen komen. Dus ervoor zorgen dat je zoon niet het gevoel dat hij niet de moeite waard is. En van zo'n familie zou ik geen verwachtingen meer hebben, geen contact meer in ieder geval. HOpelijk hebben jullie zelf een leuk dagje voor hem geregeld, gefeliciteerd!!