tattoo welke plek laten zetten

Discussie in 'De lounge' gestart door sorien, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ben op het moment sterk aan het overwegen om een tattoo te laten zetten.
    ik wil een kleine m dus het is geen gigantische ;)
    nu vraag ik me af waar ik zoiets het beste kan laten zetten op mijn lichaam.
    ik weet dat het mijn lichaam is...maar wil toch graag jullie mening.
    en hadden jullie er naderhand spijt van?:)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik heb een letter op mn buik. tot nu toe nog geen spijt van, wil er zelf graag nog een tussen mn schouder bladen. of op je zij, ter hoogte van je bh

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Wat wil je laten zetten?
    Voor kleine tattoo's vind ik achterop je nek, voet, lies, zij, pols/onderarm de mooiste plekken.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik heb een kleine tatoeage op mijn linker schouderblad en ben er nog steeds erg blij mee.:)
    Ik vind op de binnenkant van je pols ook erg mooi, maar je moet jezelf wel afvragen of je altijd wilt dat iedereen 'm kan zien. Dat heeft bij mij de doorslag gegeven om 'm op m'n schouderblad te laten zetten.

5. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind de pols ook altijd een mooie plek voor een kleine tattoo. Je zou hem op je linker pols kunnen doen zodat mensen hem niet meteen zien als je jezelf voorstelt en je kan er evt. een horloge over dragen.
    Ik heb er één op m'n enkel, onder rug, linker onderarm (binnenkant) en bovenkant rug en ik heb er zeker geen spijt van. Wel had ik beter moeten zoeken naar een goede tattoo artist voor ik m'n eerste nam (enkel), die is nl. niet zo heel mooi.

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik heb m ook op mijn pols ( naam dochter) en hij is bescheiden, ik kan m bedekken met een horloge mocht dat nodig zijn.

Tatoeage op je pols zie je zelf altijd. Heb er een op mijn enkel, pols en bovenkant voet.

7. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Pols vind ik meestal erg mooi, al heb ik ze zelf niet daar.

Ik heb er 1 van ca 13 cm lang op de rechterbovenarm. En 1 van ca 6 cm op mn linkerschouderblad.
    Heb (nog) geen spijt van het zetten gehad. Wel van de keuze van de tattoeerder. Die op mn schouderblad is op erg amateuristische wijze gezet. :(

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nek handen en voeten zou ik niet doen... je huid wordt daar naar mate je ouder wordt sneller oud zeg maar. mijn tattoomannetje doet het niet eens.
    buik zou ik zelf niet doen.. maar ik puur om het feit dat als je nog een keer een kindje zou willen willen naja je snapt het ik bang ben dat het uitrekt.

ik heb er 1 op mijn enkel. de naam van mijn zoontje.
    geen spijt van... ben alweer 2 tattoo's verder:D

9. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik heb twee kleine tattoos, De een, een ankh, net boven mijn enkel en de andere, 2 letters en een vlinder op mijn rechterpols. Mijn vriendin heeft een kleine tattoo op haar schouderblad maar laatst gaf ze aan te balen van die plek omdat ze in de spiegel moet kijken om hem te zien. Daar had ik zelf nog niet eens bij stil gestaan.

Deel Deze Pagina