Oh, wat is de kleine beweeglijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door claire1978, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!!

Ik ben morgen 30 weken en voelde een paar dagen geleden de kleine best behoorlijk bewegen. Vanaf 19 weken al, maar vanaf een paar dagen geleden echt 'gestamp' en gedraai. Logisch, hij groeit natuurlijk door, maar verbaas me echt met wat een 'power' dat
    ineens gaat. Heb ook momenten dat mn buik van bovenaf ineens rechts een heuvel heeft, hahaha... Ook voel ik veel gewibbel. Gedraai eigenlijk. Voelt als flinke billetjes;). Ik geniet er wel ontzettend van!!! Zal het nog erg gaan missen als ik bevallen ben.
    Herkennen jullie het???

Groetjes Claire

2. jansen87

jansen87 Lid

2 mrt 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het heel goed. Ik ga het denk ik ook missen. Ik voel de kleine al vanaf week 15 en hoe jij je kindje nu voelt, voel ik het ook denk ik.
    Ik geniet er ook ontzettend van.
    We moeten er maar van genieten, want voor je het weet ligt die kleine al in je armen!

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hahaha ik herken het..
    Ik voelde hem ook al vanaf week 15 en werd met de week harder en harder..
    Gisteren zei mn man ineens 'hee schat, je hebt een alien in je buik hoor kijk maar, steekt wat uit' hahaha was de kleine zich aan het uitstrekken dus voetje tegen mn buikwand aan.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook hoor.. heb slapeloze nachten de laatste tijd.. gister lag ik op mijn rug en toen zat ook in ene mijn buik niet meer mooi recht maar ook helemaal naar links... zag er wel een beetje eng uit...
    heb hem een klein duwtje gegeven want het voelde ook niet echt fijn...
    aan de ene kant vind ik het wel heel fijn om hem zoveel te voelen dan weet je dat alles goed is maar een beetje nachtrust is af en toe ook helemaal niet erg:D

5. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ik heb echt af en toe zo,n waterbed idee.. dat gegolf in je buik en zie idd ook dikke billen en voeten voorbij komen... heerlijk om te zien maar als je lekker wil slapen( wat al weinig gebeurd) is het wel vervelend ja.. maar of ik het ga missen weet ik niet.. ben veel te blij als ze er straks is... kan niet wachten.. droom droom.....

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahahaha, heel herkenbaar, hier trapt de kleine man zo hard dat ik weleens ineenkrimp, geweldig vind ik het. Als ik op mijn zij op bed lig met mijn buik tegen mijn man aan voelt hij zijn zoon gewoon tegen zijn rug aantrappen!!!!!

Lekker van genieten!

Deel Deze Pagina