Ervaring Ferrari Teko autostoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby blue, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Hoi... wij hebben een ontzettend cool autostoeltje gezien. Het is een meegroeistoeltje van ong. 9 maanden tot 12 jaar. Nu is mijn vraag, kan dit stoeltje ook in een slaapstand? Ik kan het op Internet zo niet vinden [niet bij dit type]... Heeft iemand toevallig ervaring met dit stoeltje?

2. bettyboop

bettyboop Lid

4 dec 2008
    21
    0
    0
    wij hebben ook de ferrari stoel ook van 9 maand en die kan je idd ook verstellen naar een ligstand weet niet ofje de nieuwe versie bedoeld of de oudere (wij hebben de oudere) maar neem aan dat ze dat niet veranderd hebben

3. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Oe, dat weet ik ook niet of er een nieuwe versie is. Ik bedoel in ieder geval deze: http://www.stylexperten.se/shop/images/FER6740-408.jpg ;)

Die jullie hebben, kan ook tot ca. 12 jaar gebruikt worden? In hoeveel standen kan de stoel gezet worden?

Ik kon alleen terug vinden dat de Primo in ligstand kan, maar die is te gebruiken tot een jaar of 4...

4. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Hoi bettyboop, hebben jullie hetzelfde stoeltje [deze of de rode versie]? Die kan dus wel in ligstand?

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Die van 9 maanden tot 12 jaar is niet te verstellen Ik vond hem leuk en ben toen gaan vragen en hij zei dat je beter een stoeltje kan kopen van 9 maanden tot 3,5 jaar omdat je die wel kan vertellen en die veiliger zijn (die heb je ook van ferrari)

6. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ok, thanks, daar was ik al bang voor... Het leek me zo handig, zo'n meegroeistoel, ben je in één keer klaar ;) Maar het is wel fijn als hij in slaapstand kan natuurlijk. Wel zo lekker voor de kleine vent. Dan wordt het waarschijnlijk wel die van 9 mnd tot 3,5 jr :D

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat is handig wist niet dat ze in ligstand kunnen :D
    Krijg de ferrari teko van 9 maand tot 3,5 jaar deze maand binnen wel de rode. vind hem persoonlijk ook iets mooier dan die tot 12 jaar :oops:
    wij hadden eerst die tot 12 besteld was niet meer leverbaar toen gezegd wil geld terug hebben we die tot 3,5 jaar besteld ergens anders ja toen kon het ineens wel maar vonden die tot 3,5 toch mooier

8. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Klopt, die is ook mooier, maar de Teko leek mij "handiger". Jammer dat die niet in ligstand kunnen. Maar we zullen net zo blij zijn met de stoel van 9 mnd tot 3,5 jr... Ze blijven toch wel ontzettend stoer! :p

Misschien bij jullie een gelukje bij een ongelukje dat de Teko niet meer verkrijgbaar was? Ligstand is voor zo'n kleine toch wel erg lekker natuurlijk.

Jullie droppie is trouwens één dagje jonger dan die van ons ;)

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

idd was voor ons ook de reden dat we die eerst hadden besteld. Vanwege het praktische. Maar blij dat het zo gelopen is want vinden toch echt die wat we nu krijgen veel en veel mooier en stoerder!

Leuk dat er maar 1 dag in zit! :D Gaat snel he! :( kan het nog als de dag van gisteren herinneren.

10. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ohja.. veel te snel als je het mij vraagt! Manneke begint nu echt een klein ventje te worden. Wel leuk natuurlijk! Over 4 maanden vieren we alweer hun 2 verjaardagen ;) :D

Waarschijnlijk gaan we morgen één halen. Hopelijk zijn ze in Duitsland wat goedkoper dan in Nederland ;)

11. Wij hebben ook het ferrari stoeltje, de nieuwe versie van 9mnd-3jr. Superstoeltje, heel comfortabel, goede ligstand (platter dan maxicosi vond ik) en wat ook handig is, is dat de gordeltjes gaan piepen als je kindje de sluiting probeert te openen als het straks wat groter is en op ontdekking gaat.

Wat ik vooral handig vond is de extra steun bij het hoofdje!

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hihi ja ik ben nu al aan denken hoe we het gaan vieren het word zowiezo groots hebben heel groot fam. en vriendenkring pff..
    Wat kost de stoel in duitsland dan ong denk je?
    Hier in Ned is het lastig te verkrijgen in de zaken en op webwinkels. Wel weet ik dat de leverancier van de stoeltjes hier in Ned. ligt. Ik heb 166 betaald incl. verzendkosten aangezien ik helemaal in zuiden woon ;)

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ohh dat is handig weer een nieuwtje erbij. nergens op de sites staat er namenlijk iets over.

14. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ik heb geen flauw idee wat ze in duitsland kosten. Ik weet wel dat ik ze daar voor het eerst heb gezien en omdat we er morgen toch heen gaan ;) De prijzen hier liggen tussen de 130 en 150 euro excl. verzendkosten. Dus ben benieuwd...

En inderdaad... weer wat goede info erbij... Thanks :D

15. bettyboop

bettyboop Lid

4 dec 2008
    21
    0
    0
    sorry was helemaal vergeten hier weer te kijken maar wij hebben idd de rode en dan die na de maxi cosi komt vanaf 9maanden tot 3,5? (weet het niet precies)

wij hebben voor de jongste ook een maxi cosi maar vind de ferrari veel fijner en gaan dus nog zon stoel aanschaffen...

p.s sorry voor me veel te late berichtje

Deel Deze Pagina