Idd lekker even genieten nu en leuke dingen doen! En onthou 1 ding: alles komt altijd goed. ☺️ Fijne feestdagen!
Dankjewel voor je lieve woorden. Ik gun het je ook zo erg. Ik hoop echt dat je snel zwanger ben en deze rottijd snel lan vergeten. Fijne feestdagenxx
Nou dat hoop ik echt!! Moet dat vertrouwen nog n beetje terugkrijgen. Dat 2017 voor iedereen een vruchtbaar jaar mag zijn in alle opzichten!!
Lieve dames... Ik wilde even met jullie delen dat ik gisterochtend het op een na mooiste kerstcadeautje heb gekregen.. Ik bloed!! Het is niet veel.. meest alleen met afvegen. Maar het is rood! Ja echt rood!! Bloed! Met wat weefsel/mini stolseltjes. Geen pijn.. of echte krampen. Misschien komt net nog. De griep ook cadeau gekregen.. hardstikke beroerd.. Maarja he! Toch n dikke glimlach dat ik in ieder geval eindelijk bloed. Gezien ik tussendoor allemaal roze verlies heb gehad kan ik me enigszins voorstellen dat ik niet veel ga vloeien. Ik ga woensdag gewoon naar de gyn hoor..!! Of niet?? Aangezien ik toch bijna om de week/ anderhalve week weer roze verloor.. en dat 10 weken.. Nog geen ei gevonden! .. alles is niet zoals t hoort.. Maar het lijkt erop dat m'n lijf aan het proberen is.
Wat fijn meis. Je lichaam is dus ergens mee bezig. Super! Zal zeker wel naar de gyn gaan hoor. Kan je alles vragen wat je wilt. Wel fijn om het er met een deskundige over te hebben lijkt me. Stelt je vast gerust! fijne kerst!
Klikt me echt heel herkenbaar in de oren. Mijn verhaal exact! Mijn eerste menstruatie bloedde ik ook niet veel masr was wel erg pijnlijk.. Fijn iig!
Wat fijn!! Je lichaam pakt het dus wel zelf op. Ik zou de 28e wel gewoon gaan. Kunnen ze nog even een echo maken en je vragen beantwoorden. Op naar een vruchtbaar 2017!
Dank jullie wel allemaal.. Ik hoop echt dat dit 'n reset momentje is. Vind het allemaal nog erg minimaal Maar zonder ei en tussentijds bloedverlies heb ik miss wel niet zoveel baarmoederslijmvlies opgebouwd. Als het hierna ook maar ophoud met dat roze verlies! Moet t allenaal nog zien.. Maargoed we zijn weer n klein stapje verder.
Ik ook.. Zal vast wel niet zoveel meer gebeuren. Toch wel typisch.. Toen ik na de pil Etos zwanger worden ging slikken werd ik binnen 3wkn ongesteld. Slik het nu ook weer zo'n 3weken. Toeval of niet!! Eens kijken of ik dat sneller zwanger dan ongesteld kan voortzetten!!
Het is meer geworden ! Echt ongesteld dus, eindelijk!!!! Wat n stress en zorgen.. jemig. Het is dat ik ziek ben, anders deed ik n dansje
He he eindelijk nu ga je het jaar in met een nieuwe ronde en als ik zo kijk is zwanger worden geen probleem bij jullie. Het is meer de cyclus die op zich liet wachten. Vee succesxx
Ik loop helemaal leeg.. Pfoe. En ik ben er zo blij mee!! Hopelijk inderdaad weer gauw zwanger.. Dat lijkt makkelijker te gaan dan ongesteld worden. Ik hoop het zo!! We zitten in ieder geval weer in de 'race'. Dank jullie wel allemaal voor het luisteren.. Ontzettend veel steun aan gehad!! Ik hoop jullie gauw weer elders tegen te komen. NOD clubjes of Zwanger zijn!! Alle goeds voor 2017!!!
Dat je zo blij kan zijn met een menstruatie he haha Heel logisch! Hopelijk pakt je lichaam nu alles weer goed op! Op naar een nieuwe start
Ontzettend blij. Was zo bang voor allemaal narigheid.. Duurde en duurde maar.. jeetje. Ik moet volgens mij 10weken inhalen of afstoten..want ik vloei behoorlijk. Maar je hoort mij niet klagen! Mijn lijf werkt hoera.