Oh Appelsientje, zo herkenbaar dit. Op dag 22 en dan nog geen eisprong hebben... Heel irritant he, die lange cyclussen. Ik ben benieuwd of die monikskapspeper bij jou gaat helpen. Dat mag je alleen tot ei slikken toch? Misschien moet ik dat ook eens proberen...
Vind echt zo irritant.. Voorheen dacht ik na oke.. Maar ik wil gewoon weer zwanger zijn! Bah. Ellende allemaal. Ik heb wel 2x (denk ik) succes gehad met de Etos zwanger worden. Daar zit het in een lage dosering ook in. Toen ik begon met dat slikken werd ik beide keren eindelijk ongesteld. Dus ik dacht.. nu maar eens proberen in sterkere dosering! Vind alleen wel griezelig nu gezien ik niet weet of ik m miss gemist heb. Dus wil volgende cyclus starten. Begrijp me niet verkeerd. Klus graag met m'n man.. Maar ik vind dat het om de dag 'moet' om maar niks te missen. Pff.. n beetje gerichter zal prettig zijn. Jij hebt PCOS geloof ik? Ik heb dat niet voor zover ik weet.. Inwendige echo zag alles er normaal uit.. (zijn ook de eierstokken bekeken) werd ook erg snel zwanger. De pukkels heb ik wel. Overgewicht zeker niet.. Alleen idee dat m'n hormonen tergenddd langzaam zijn. Bah!! Heb echt knallers van testen gehad elke keer.. waar blijft ie nou?! Misschien ook iets voor jou dus ja.. Ben niet zo vd medicijnen.. anders had ik miss al wel met de gyn overlegt.. maar probeer het liever eerst met natuurlijke dingen
Och dankje jolieanda! Ik ben inmiddels erg blij!! Knaller van ovu testen.. we doen weer mee We zijn goed aan de klus.. en mogen weer hoopvol op het wachtbankje!! Hoe is het bij jou? Bijna je NOD zie ik? Spannend!
Waaaa, en ze worden steeds maar donkerder bij je! Geweldig. Lekker aan de klus inderdaad. Spannend hoor!
Haha ik zie jou ook overal! Lief hoor Ja jemig.. ik ontplof bijna denk ik.. nog nooit gezien dit. Vanavond en morgen zeker nog! Is dat genoeg? Eerste positieve test was gister 16uur.. Gaat vanaf dan de 24-48u in toch? Of zie ik dat verkeerd? Volgens de bijsluiter hoef je vanaf n positieve test niet meer verder te testen. En ik doe dat natuurlijk weer wel haah
Haha, ja, sorry. Vind het leuk om jou te volgen. Vind je gewoon een leuk mens, haha. Lekker enthousiast. Oh, ik dacht dat je de aller donkerste moet nemen en dan 24-48 uur.... maar nu weet ik het niet zeker.
24-48 uur na de eerste positieve ovulatietest, zoals ik t heb begrepen. Dus dan zou je,als je gisteren hebt geklust, vandaag kunnen overslaan en dan morgen nog een keertje voor de zekerheid. Ga voor je duimen!
Nee joh geen sorry. Vind het leuk haha! Ik ben n beetje maf haha.. Maar heb me maanden zo onzeker gevoeld en nu eindelijk begint het vertrouwen n beetje terug te komen. Begin last v m'n linker flank te krijgen.. laatste loodjes denk ik.. en knal Bedtijd