ga slapen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Margot1988, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    hallo iedereen,
    heeft iemand tips tegen een heel druk kindje?
    Ze is nou al 2 uur bezig en me buik gaat alle kanten op :confused: gisteren had ze ook een drukke dag maar minder als nu.
    Ze zal toch wel een keertje moe worden? :confused:
    Het is wel leuk dat ze ff wat van zich laat voelen maar nu word ik er een beetje moe van en ben blij als ze weer slaapt :)

liefs margot

2. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    het enigste wat jij er aan kan doen is oppassen met suiker/thee/koffie/energy drink inname...

Verder lekker laten dansen dat kleintje!

3. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ik heb alleen maar een beschuitje op en een paar druiven :)

4. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Hier gaat et ook de hele dag door hoor, zelfs snachts..
    Iedere keer dat geschop boven in, kgeloof dat de beentjes weer iets ruimte hebben vanwege het indalen.. Misschien helpt een stukje wandelen, dat wigt de baby in slaap heb ik gehoord, maar zodra je weer gaat zitten kan het weer zo zijn dat het wakker word haha!
    Valt weinig aan te doen denk ik.. Ik geniet er nog ff lekker van, want denk dat ik het gevoel van binnen straks wel ga missen :oops:

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    :) kan het me heel goed voorstellen, maar er is helaas weinig tegen te doen, meestal worden de kleintjes wakker als jij lekker wilt gaan liggen en dat komt omdat ze (als jij druk bent) in slaap worden gewiegt..

6. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ja dat heb ik ook en als ze een dag rustiger is mis ik het ook hardstikke erg maar ze is nu al meer dan 2 uur constant in beweging :confused:

7. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    zal de druivensuiker dan wel zijn! ;) :)

Lekker proberen te genieten van die bewegingen, over een paar weekjes is het afgelopen...

8. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    hahaha kan niet anders, ik zal nog maar even er van genieten en hopelijk word ze zo eindelijk is moe maar merk nog geen verschil

9. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ik denk dat je idd een beetje moet gaan bewegen, dan wieg je haar in slaap.

10. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    Ze slaapt! eindelijk ff rust :D alleen voelt me buik wel bont en blauw.. :rolleyes:

11. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    hihi! Geniet van je rust!

12. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    het was een korte rustpauze... ze is weer wakker hoor :)

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik weet niet hoe actief jij nog bent, maar als jij iets gaat doen, wordt de baby vanzelf in slaap gewiegd!

Mijn baby beweegt ook vrijwel heel de dag, maar ik heb er geen last van; vind het geweldig!

14. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ik zit al 2 weken in me verlof nu en mag niet teveel meer doen vanwege hoge bloeddruk ( die nu gelukkig al lager is ) en ik heb bekkeninstabiliteit dus daardoor word ik ook beperkt

en wacht maar tot je 3 weken verder bent :) het word steeds pijnlijker hahaha :p

15. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik herken het van mijn zoon. adhder in spé. gekneusde ribben had ik aan het eind van het verhaal. dit kleintje is heel bescheiden en een beetje te rustig naar mijn zin. vind het soms zo eng. het is ook nooooooit goed he 8) :eek: :)

16. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    hahaha idd maarja bezorgt zijn is wel goed toch?

17. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Tamara was ook zo ontzettend druk in m'n buik.
    Ik heb er ook gekneusde ribben van gehad... :confused:
    Iedereen zei toen tegen mij...ga lekker bewegen, maar dat kon ik in het laatste gewoon niet meer.
    Ik was namelijk ook superzwaar...Tamara woog dikke 9 pond bij haar geboorte.

Lekker van genieten meid, je gaat die bewegingen echt nog missen.
    Je kunt het je misschien nu niet voorstellen, maar het is echt zo!

Liefs Elly.

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik zit al vanaf 25 weken aan huis gekluisterd ivm ernstige BI/symfysiolyse....:(
    Maar daarom beweegt hij/zij dus ook meer, zei mijn vk.
    Die schopjes vind ik niet pijnlijk, de BI daarentegen wel!

19. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Heel herkenbaar...mijn dochtertje was vanaf dat ik haar voelde met 15 weken, altijd wel aanwezig...waren maar weinig momenten dat ik haar niet voelde.

ook nu weer, vanaf dat ik het voelde altijd veel aanwezig..natuurlijk is het de ene keer veel drukker dan de andere, maar langer dan een uur is het eigenlijk niet stil..misshcien dat ik haar bewegigen in haar slaap voel ofzo=Geen idee, maar vind het wel erg leuk, maar ook wel pijnlijk.
    Ik ben zelf heel slank en heb dus een ' strakke dikke buik; , de bewegingen zijn ook heel erg goed te zien (vanaf week 20 al)

Het is dus erg leuk, ik hoef me nooit druk te maken maar dus ook wel pijnlijk :D
    Het hangt er dus ook vanaf hoe je placenta ligt (ligt bij mij een groot gedeelte voor, maar toch voelde ik het al met 12 weken, voel ik het erg goed en zijn de bewgingen erg goed te zien) wat je bouw is (weinig vet of juist veel vet) en of je kindje veel of weinig beweegt.

Maar het is wel gezellig! :D alleen slapen is vaak lastig, want ook dan is het feest is mijn buik! :D

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

OJa, in slaap wiegen: dat deed ik bij Demi ook altijd. Beetje heen en weer wiebelen en rustig zingen.
    Maar deze beeb kan oko nog heel actief bliven als ik aan het wandelen ben met Demi :D Alsof ze daarbinnen denkt: ja, hiep hoi, lekker wandelen!Gezellig!

Deel Deze Pagina