Hier dezelfde ellende met Neck, en niet één keer maar wel 3x, 3x is scheepsrecht dacht ik en ik bestel nooooooooooooit meer iets bij ze. Bij Wehkamp nog nooit een probleem gehad en altijd prima service aan de telefoon.
http://www.walz-shopping.com/SyEngine.p ... 2=0&_SSL=0 volgens mij zoek je deze, dit is bij huis en comfort, nooit problemen met levering of service!
ik ken het. heb vorig jaar een ketting en een armband voor mn vriend besteld (moest een kerstcadeautje worden). ik moet het nu nog krijgen en heb helemaal nooit meer wat gehoord van neckerman.
Ik heb onlangs iets bij Otto besteld... Zou binnen 24 uur geleverd worden ! Nu 2 weken later heb ik het nog steeds niet... Heb ik gebeld en zeggen ze dat ze t 2 weken geleden al geleverd hebben ! '' afgegeven bij klant '' zeggen ze ! Nou ik heb nooit iets gehad ! En ik ga mooi niet betalen ! Bestel daar dus ook nooit meer ! Bah ...
Oh dat heb ik ook een keer gehad ! En maar aanmaningen blijven sturen tot dreigen met deurwaarder aan toe ! Ja daaaaaaaaaaaaaaaag, ik ga echt niet betalen voor iets wat niet geleverd is..... Uiteindelijk heb ik gelijk gekregen, maar bestel nooit, maar dan ook nooit meer iets bij Otto !
@ mamavanamber . Ik ook nooit meer hoor ! Dit is de tweede keer dat ik iets bestel , en de tweede keer dat zoiets gebeurd ! De vorige keer had ik 2 kledingstukken in 1 doos gedaan en teruggestuurd en beweerden ze dat ze maar 1 kledingstuk hadden ontvangen ! Hoe ze daar bij komen? Heb uiteindelijk een excuus brief gehad na 1,5 jaar gezeik ! Ben benieuwd hoe dit nu gaat aflopen
ik heb zondag wat besteld en ze gaven aan dat het gister geleverd zou worden... nou hell no! hele dag thuis gezeten voor niets maar je kan een profiel aanmaken op de site en zo je bestelling volgen
Vrijdag 13 Juli besteld en zou een 24 uurs levering worden.. maar ik heb nog niets in huis hoor.. tis inmiddels 6 dagen verder Ik dus gebeld gister met de vraag waarom t langer duurde als 24 uur , ook ik kreeg een onbeschofte troela aan de lijn.... Ik zou wel een keer een brief krijgen en daar zou dan in staan wanneer ik t zou krijgen.. oh.. leuk , en wanneer ergens komt deze brief dan? Ja geen idee.. hij komt vanzelf was het antwoord. Het heeft er hier ook mee te maken dat ik nieuwe klant ben , en daar heb ik heus begrip voor maar geef in ieder geval een fatsoenlijk antwoord?