Rot op met die roze wolk!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Trees, 3 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Zo herkenbaar! Ik heb het de hele zwangerschap gehad, zelfs ondanks het feit dat ik kotsmisselijk in het ziekenhuis lag (door mijn zwangerschap). Elke keer dacht ik weer: als ik die termijn voorbij ben dan kan ik er op vertrouwen, of als ie gaat bewegen dan weet ik het zeker. Maar ik bleef benauwd, idd elke keer als de doptone op mijn buik ging of als ik een echo had stond mijn hart even stil. Zelfs nog toen de bevalling was begonnen en de vk even luisterde met de doptone had ik het... Belachelijk vond ik van mezelf later...

@Trees: jammer dat je niet bij haar kunt blijven, heb je al wel een ander op het oog?

@Priscilla: sterkte voor 1e kerstdag!

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jeeeee!!! :D Wat fijn voor jullie Trees, wat een opluchting. Hopelijk vind je een andere gyn (wat een hork heb je zeg :x).

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

JOEPIEEEEEEEE!

Trees, ik heb er zo'n goed gevoel over!

Suus

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja super! Hou je al even in de gaten en dacht even spieken hoor :)

5. Trees wat een goed nieuws, deze blijft gewoon plakken.. :D

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Trees: Wahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh jippieeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Priscilla: meis ik wil je alle sterkte wensen as kerst. En even zeggen dat ik je gevoel heel erg snap!!
    Ik weet niet hoever je was de vorige keer? Je bent nu al een flink eindje op weg he...durf te vertrouwen..

Hoor mij nou...bij mij ging het net als bij Trees rond de 6 weken wel mis. Dan was het altijd wel al te zien dat het of mis zou gaan of er een wonder zou moeten gebeuren.

En nu 2 goede echos gehad, vrijdag weer echo bij intake verloskundige en ik ben nu al op van de zenuwen. Zal wel weer niet goed zijn..doemdenken.

Ben er gewoon hartstikke deprie van ipv gelukkig. Echt hoor ik kan mijn bed niet uitkomen, nou ben ik ook hartstikke misselijk en verdraag alleen nog water en wat fruit en soms yoghurt.

Zo ziek, ms dat dat hetgene is wat me zo klote gevoel geeft?

Ik ben ook zo bang dat het weer mis gaat, zeker nu we voor het eerst 2 goede echos gehad hebbn...

jeetje meiden, hoe komen we de zwangerschap door he....

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    thnx ukoldaatje... ik was toen rond de 5 a 6 weken zwanger... tis ook onzin dat ik toch enorm op zie tegen de kerst... maar tis een gevoel... heb die mk ook nooit helemaal goed verwerkt denk ik... er is daarna prive ook extreem veel gebeurd...

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    thnx rosao en idd heel herkenbaar wat je allemaal verteld... gelukkig is de kleine vandaag heel druk en voel ik hem flink.. gister wat minder en dan voel ik meteen al een soort paniek... zo fijn dat iedereen hier mooie echo's heeft :) en dat we hier toch wel steun bij elkaar kunnen vinden!!!

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Priscilla lieverd, als je je miskraam niet verwerkt hebt zijn je gevoelens zo logisch..anders ook hoor, gevoel is gevoel uiteraard..

Maar meisje je bent al zo end op weg, je voelt de kleine al..hou je daar aan vast!!

Maar haha, ws kan je, als het bij mij goed blijft gaan, over een aantal weken hetzelfde tegen mij blijven zeggen hoor...5 ma s gaan ook niet in mijn koude kleren zitten helaas...ik heb ze wel verwerkt, alleen die angst dat het mis gaat is gewoon groot.

Of het ongeloof dat het goed gaat is erg groot!

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    haha precies.... ach het komt helemaal goed met ons.... en ik dacht dat ik mijn mk had verwerkt... maar merk nu dat ik dat toch niet zo goed had.... geniet wel hoor van mn zwangerschap!! begrijp me niet verkeert.. maar die angst... pffff

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hoeraaaaa!!! Stoer dat je toch gebelt hebt en nog stoerder dat er een mini-frummeltje-met-super-hartactie in je buik zit!!!

12. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Trees: wat goed!! Ik duim voor je en brand een kaarsje!

@Drew B> ook zwanger! Wat goed!! *duimendraait*

Extra dikke knuffel voor jullie, ik weet hoe moeilijk die weken zijn...

X

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Joepieeieie... Moed wordt hoop, hoop zal blijdschap worden!!

14. samkids

samkids Niet meer actief

Sorry Trees, misbruik je topic even: Joehoe, wat goed wat van je te horen, heb al een paar keer gekeken hoe het met jou is. Jij ben je geluk gaan zoeken in Gent, wat goed. Ik duim ook voor jou.

15. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    YES :D YES :D YES :D
    Van harte met je prachtige echo Trees!!!
    Ik hou je in de gaten ;)

Liefs,
    Caitlin

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik lees net je topic pas Trees. En wat ben ik ontzettend blij voor je. Ik duim met heel mijn hart dat je iedere echo weer dat kloppend hartje ziet met aan het einde een heel mooi resultaat in je armen.

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oh meiden, vandaag weer een super echo gehad!!! Kindje lag te spartelen!! Zo mooi!! Begin van armpjes en beentjes zag er perfect uit, hartje was super, groei was perfect...

Vandaag dus een goede dag voor me...over 2 weken termijnecho....

En de prenatale onderzoeken, wil mijn man graag..nekplooi en bloedonderzoek bij mij. Ik vind dat weer doodeng....

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Uksoldaatje: joechei!

Suus

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja! Ook super

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Super, uksoldaatje! Ja, en die onderzoeken en alles: alles is gewoon eng nu toch? MIsschien handig om voor jezelf te bedenken dat je ook zonder die onderzoeken wel gaat lopen piekeren of alles wel goed is?
    En: als de nekplooimeting enzo allemaal WEL goed is, heb je die opsteker tenminste op zak! Dan is dat iig een zorg minder! :)

Deel Deze Pagina