Meestal tussen de 7,50 en 10 euro, ligt er een beetje aan wat ik kan vinden. Maar voor zijn beste vriendinnetje heb ik vorig jaar wel meer besteed (die hebben we een dagje meegenomen naar de Efteling).
Ik probeer meestal rond de 7,- te blijven. Lukt natuurlijk niet altijd, maar ja. Zelf heb ik een hekel als m'n zoontje allemaal van die prullaria krijgt, dus vraag ik meestal geld aan alle kinderen die op z'n feestje komen en dan zorg ik voor een groot cadeau, dit jaar een Kiddizoom bijvoorbeeld. Ik heb toen ook wel gezien dat de meeste mensen 7,- geven. Sommigen wel 10 of zelfs 12,- Ik vond dat zelf wel erg veel. Mijn zoontje is vorig jaar door wel 15 kinderen uitgenodigd, dan zou het een dure business worden als ik iedereen 12,- zou geven.
Neefjes/nichtjes en kinderen van vrienden 15 euro. Kinderfeestjes via school 7,50. Als ik echt niet meer kan missen dan 5 euro. Soms hebben ze wel 6 kinderfeestje per maand ofzo. Mijn dochter is maandag begonnen met school en aankomende maandag heeft ze haar 1e kinderfeestje alweer. Begint altijd al meteen met de uitnodigingen
Bedoel je voor een kinderfeestje uit de klas? Dan ongeveer 5 euro. Voor kindjes van familie/vrienden tussen de 10 en 12,50 ongeveer. Maar als ze iets goedkopers willen doe ik dat.