Hoi allemaal, Ik heb gisteravond en vannacht wweeënremmers gehad, omdat ik na een val op mijn buik hevige weeën kreeg. Elke 2 minuten weeën en zo pijnlijk dat ik niet meer kon praten. Het echte werk zeg maar. De gynaecoloog gaf aan meestal niet te remmen met ruim 34 weken, maar omdat dit door trauma kwam wilde hij het wel stoppen. Nu zijn ze vanmorgen gestopt met de medicijnen en het is gelukkig sinds vannacht half 3 rustig. Nu af en toe wel nog harde buiken, maar niet zo heftig. Mijn buik voelt wat beurs en voel af en toe wat menstruatiekrampen. Morgenmiddag mag ik waarschijnlijk naar huis. Nu mijn vraag.... Wie heeft er nog meer remmers gebruikt....en wat is jullie ervaring met de rest van de zwangerschap? Beviel je eerder? Of liep je langer door? Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Geen ervaring mee, maar wat naar dat je door een val weeen kreeg! Hopelijk blijft ze nog een paar weken zitten, sterkte!
Hier met 27 weken weeën remmers gehad.. en ze dachten dat k binnen 48 uur zou bevallen.. nu 32 weken ruim en gaat hartstikke prima☺ of k echt eerder ga bevallen weet ik niet maar vanaf t begin gezegd maak jullie niet druk deze uk blijft tot bijna 42 weken zitten😉
Hoi! Ik heb ook remming gehad met 28 weken... Ik had niet direct weeen maar verstreken baarmoedermond en ontsluiting met harde buiken en krampen... Baby zit nog veilig binnen!! Ging prima na t stoppen van de remming. Wat zal je geschrokken zijn zeg!! Jij verder wel oke? Beebje doet t ook goed zo te lezen wel? Gelukkig ben je al een heel eind, ik hoop dat t nog een paar weken rustig blijft
Geen remmers gehad maar wel met 34 weken opgenomen met weeën, bloedverlies en ontsluiting.. Platte bedrust en bleef zitten tot 38 weken. Hopelijk blijft je kleintje nog even zitten.