Rot situaties..

Discussion in 'De lounge' started by Amandaxxx, Mar 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou een extra trui aantrekken; misschien dubbel ondergoed en 2 paar sokken... En je schoenen aanhouden en de uitgangen vrij houden. Just in case. Gewoon om maar op alles voorbereid te zijn. Oh, en stop je pinpas in je bh. Klaar ;)

2. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

Mar 16, 2015
    130
    0
    0
    Hahah geweldige reactie!!
    Misschien maar doen inderdaad 🙊
    Dat zodra het schreeuwen word ik weg ben!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

;) Nu weer even serieus...

Laat je even weten hoe het gegaan is?

4. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

Mar 16, 2015
    130
    0
    0
    Het is verbazingwekkend goed gegaaan 😱

Het begon wel met een appje al tijdens het eten dat ie pas om 9 uur bij zijn vriendinnetje wilde vertrekken, nah vooruit..
    Om kwart voor 9 weer een appje, en daar begon het hoor, moet het gesprek persee, ik wil hier nog langer blijven etc. Ik zeg vertel hem maar gewoon dat ie 9 uur moet vertrekken afspraak is afspraak. Mocht ie alsnog kwart over 9 vertrekken, kwam hij om 10 uur thuis en is het gesprek begonnen. Hij bleef aardig rustig maar zei ook niet veel. Tot ik begon over het volgende keer gewoon netjes nakomen van afspraken, want ik en mijn ouders wachten ook, daar werd ie wel boos over maar zei verder maar niks want had er echt geen zin in om ruzie met hem te krijgen. Het is dus heel moeilijk een gesprek met hem aan te knopen als hij het er niet over wil hebben. Maar goed, ook dat is mijn probleem niet.

Share This Page