Voeding baby 8 weken..

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Partyrocker, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hoii dames,

nu las ik in een eerder forum over een vrouw haar oudste die bijna stikte omdat ze teveel voeding kreeg, dus knijp m toch weer:(.

Mijn mannetje kreeg voorheen 5 a 6 x 150cc+5 en ik heb echt alles geprobeerd om hem op de 150cc te houden (voeding voor hongerige babies, extra water etc.etc.), maar hij bleef om meer vragen na zijn voedingen en kwam op een begeef moment ook na zijn eten niet meer in slaap. Dus ik heb nu toch opgehoogd naar 180+6 (waarvan trouwens 1 schepje voor hongerige babies hij was er namelijk net aan gewend)..

Hij komt nu wel pas om de 5 a 6 uur en slaapt weer meer. Hij is een stuk tevredener na deze hoeveelheid. Hij zit nu ook aan de 4 a 5 voedingen per dag, dus komt niet boven de liter uit.

Hij zal trouwens nu ongv. 4,5 kilo wegen, dus weet dat het voor zijn gewicht meer is dan dat hij mag, maar hij komt niet extreem veel aan, groeit gewoon goed en hij spuugt het naderhand niet uit. Af en toe een mondje, maar dat is normaal lijkt me.

Kan het nu echt zoon kwaad dat ik toch heb opgehoogd?? Maak me toch wel zorgen steeds.

Moet trouwens ook zeggen dat ik echt zoveel mogelijk geprobeerd heb uit te sluiten. zuigbehoefte, kramp, te grote speen etc.etc.etc.

2. Anna Marit

Anna Marit Nieuw lid

10 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dnze22,

Mijn dochter is 6 weken. Zij krijgt sinds 2 weken 1 schepje nutriton, omdat zij 7 á 8 flessen 120 cc + 4 had. Dit is teveel voor haar en kreeg het advies voeding comfort te kopen. Ik heb nutriton gekocht en doe 120cc +4 en 1 schepje nutriton. Sindsdien zit zij op 5 flessen en slaapt 's avonds van 20.00 tot 5.00 uur ongeveer.

Nu heb ik comfort voeding gekocht omdat daar het Johannesbroodpitmeel al in zit, maar nu zit ik weer op 6 flessen, dus ik ga weer terug naar het standaard voeding met nutriton.

Wellicht kan je dat proberen en helpt het.

Deel Deze Pagina