Bijna nooit moeite met die dingen. Als het vacuüm zuigt dan is het ventiel in de bodem niet open. Er zit een 'hobbeltje' en daarin moet een spleetje zitten. Kun je er zo in drukken/wrijven met je hand/vingers. Dat moet je bij elke nieuwe fles/ventiel weer nakijken. En het moet er met het 'tuutje' naar boven in zitten. Dus in de fles en niet naar de bodem wijzend. Wat wij wel irri vinden is de poeder erin doen. Dus dat zetten we altijd in poedertorens klaar en dan kun je het er zo in gieten. Als je verder onoplosbare problemen mee hebt, dan mail gewoon naar difrax en vaak krijg je zo wat vergoedt! En als je het echt irri blijft vinden koop je toch een reserve speen, dan heb je altijd wat in huis! Bovendien kun je die dingen op internet ook bestellen!
Ik up deze even! Dames, ik heb hetzelfde probleem!! De speen zuigt plat en vacuum. Waar moet nou dat gaatje zitten in dat rubberen ventieltje? In dat tuutje? Ik kan hem namelijk ook niet vinden...
Ik heb difrax ff gebeld, want was samen met Tessa echt gefrustreerd ervan . Nu heb ik het ventiel open, ben benieuwd hoe de voeding straks gaat!