Rot zwangerschap, bevalling en operatie?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jaimy en remco, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden. ik wil even me verhaal kwijt. Ik was zwanger van de 2de en heb rot zwangerschap gehad vroeg tijdige weeen onsluiting en met 33 weken me vliezen gebroken en kindje uitenlijk gezond geboren met 33 plus 5 dagen, 2 dagen na mijn bevalling kreeg ik erge buikpijn en bleek mijn blinde darm te zijn. Dus de O.K op. die operatie was eigenlijk te veel voor mijn lichaam. Inmiddels 4 weken en ging erg goed tot gister. ik ging met mijn moeder en me andere zoontje van 2 naar winkelcentrum lopen dat normaal 10 miniuten lopen is. maar door de sneeuw met die kinderwagen ploeteren duur het zekker langer en koste me veel energie. Gister avond helemaal niet goed geworden viel soort van flauw heel misselijk en raar gevoel in mijn hoofd. helaas vandaag nog niet weg en Dokter gister avond gesproken via tel en denk dat vermoeiheid is, geloof niet heel erg want dan ben je tog niet zo ziek?? Vanmorgen dus ook wakker met een koortlip en neus. Ik baal er ernorm van dat ik nu zo klap terug heb gekregen geen koorts maar voel me helemaal verrot. ik wilde eindelijk aan genieten van de twee kids en lekker na hele tijd binnen ( al in me zwangerschap) naar buiten. Zal dit dan echt te veel voor me zijn geweest ik bedoel als je 4 weken veder ben moet je je tog al aardig eind lekkder voelen? Iemand ervaring er mee. bedankt voor lezen:)

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hee meid!
    Als eerste nog gefeliciteerd met je kindje!!

Ik denk dat het een combinatie is van meerdere dingen; je rotzwangerschap waar je nog niet van bijgekomen bent, een operatie (waar 6 weken herstel voor staat?!), vermoeidheid, en misschien nog wel zo'n lekkere verkoudheid er bovenop.... En daar kun je goed ziek van zijn hoor!

Hier een zelfde soort verhaal; een enorme bevalling, ruim 30 uur bezig geweest en uiteindelijk een keizersnee. Voelde me na 2,5 week wel weer okee, voorzichtig naar buiten gegaan (ook door de sneeuw...) en vervolgens een dikke week binnen gezeten met buikpijn én een flinke verkoudheid. Ben lang niet zo ziek geweest...

Geef er even aan toe en gun je lichaam de tijd om weer bij te komen! Ik weet dat het heel moeilijk is, ik zit nu al een week binnen en wil zó graag naar buiten! Maar echt even naar je lichaam luisteren, want anders ben je verder van huis!
    Beterschap! En als je het niet vertrouwt, gewoon je dokter weer bellen hoor!

3. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ja walgelijk ik ben helaas niet echt verkoude maar flinke koortsneus en raar gevoel in me keel en hoofd. Bleh baal er zo van elke keer terug slagen te krijgen. kwil dat weer lekker normaal is allemaal helaas werkt dat neit zo enigstewat ik wil is slapen. walgelijk. Bedankt voor je lieve reactie. was gister idd erg bang door dat en toen arts gebeld. ik weet ok wel dat het weer overgaat maar je bent op de ene dag helemaal naar de kloten( sorry dat zo zeg) Zo doe je van alles in je huisje zo lig je de heledag op de bank te hangen. walgelijk bedankt meisiej ook sterkte

Deel Deze Pagina