slijm/bloed verlies op dag 7/8 en pijnlijke eisprong

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door liselotje, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Mirjam
    Zoals de titel al beschrijft verlies ik steeds op dag 7 (soms ook wel 8) heel veel slijm niet plakkerig en draderig maar heel dun waar wat bloed doorheen zit..ik ben hiervoor na de dokter geweest en hun zeiden dat het geen kwaad kon dat het een eisprongbloeding was ik moest wel mijn temperatuur gaan bijhouden voor te kijken of ik wel een eisprong had..dat is gelukkig wel het geval want volgens FF had ik die op dag 14...
    Ik voel de eisprong ook heel duidelijk want meestal kan ik dan bijna niet meer lopen van de pijn en vooral het plassen doet pijn dan krampt mijn hele buik bijeen zodat ik mn plasje meestal ophou...
    Mijn cyclus is ook mooi op tijd 1ste 28-25-28-25-27....

    Toch blijf ik me er zorgen om maken en vraag me dan ook af of dit vaker bij vrouwen voorkomt en of dit niet het zwanger worden in de weg staat..

    Alvast heel erg bedankt...
    groetjes liselotje ;)
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Liselotje,

    het komt inderdaad vaker voor, een bloeding rond de eisprong. Wat voor invloed dat heeft op zwanger worden, is mij niet bekend. Als je een eisprong hebt is dat alleen maar gunstig voor het zwanger worden. Sorry dat ik niet precies antwoord kan geven, dit is meer een vraag voor de gynaecoloog.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina